רפאלוב: "מכבי ת"א התעניינה, אוכל לחזור לישראל בהמשך"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | AFP

הישראלי שחתם לאחרונה באנטוורפן דיבר בתקשורת בלגית והתייחס לביקוש מליגת העל: "החלון שם נסגר מאוחר והעדפתי לחכות". וגם: המשא ומתן עם סטנדרד ליאז' והסיבה שבהובילה אותו לקבוצתו החדשה

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)
אחרי שבע עונות מוצלחות במיוחד, ליאור רפאלוב סיים את דרכו בקלאב ברוז' והצטרף לאנטוורפן, במדיה הוא כבר הספיק לבשל בהופעת הבכורה שלו מול אנדרכלט. היום (שבת) הישראלי התראיין בתקשורת הבלגית והתייחס בין היתר להתעניינות ממכבי תל אביב ולסיבה שהובילה אותו לקבוצתו החדשה.


חזרה אפשרית לישראל: "שוב הייתה התעניינות מליגת העל, כולל מכבי תל אביב, אך החלון נסגר שם רק ב-17 בספטמבר. תחילה רציתי לבדוק אם יש לי אופציות נוספות על הפרק בבלגיה, אני רק בן 32 ותמיד אוכל לחזור לשחק בישראל בשלב מאוחר יותר".

המשא ומתן עם סטנדרד ליאז', אותה מדריך מאמנו לשעבר בברוז' שרצה לצרף אותו גם בחודש ינואר: "היו שיחות אבל העסקה לא צלחה גם הפעם. אני רוצה לאחל את הטוב ביותר למישל פרודום, אך בסופו של דבר כמו שאמרתי זה לא הבשיל".


הסיבה שבחר באנטוורפן: "נפגשתי עם ראשי המועדון ומהר מאוד הבנתי שאני רוצה להיות פה. יש לקבוצה חלומות, תוכניות והרבה שאיפות. יש כאן תשתית ברמה גבוהה ומושקעת כאן הרבה עבודה ומחשבה. יכול להיות שבעבר הייתי מעדיף לחכות ולא להגיע, אבל עכשיו אני מרגיש שזה בדיוק הזמן".


השתלב היטב באנטוורפן. ליאור רפאלוב (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי