רן בן שמעון: "ניצחון אדיר, יש לנו עכשיו חודש ליהנות"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | צילום: AFP

מאמן נבחרת קפריסין שחרר המון לחץ אחרי ה-1:2 הדרמטי על סלובניה בליגת האומות, שקטע רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון: "אם הייתי יכול הייתי ניגש לכל אוהד ביציע ולוחץ את ידו. יש לי שחקנים נפלאים"

(גודל טקסט)

רן בן שמעון הוכיח שישראלי יכול להצליח בדקות הסיום גם ברמה של הנבחרות, כשרשם ניצחון בכורה דרמטי עם קפריסין בליגת האומות 1:2 על סלובניה. פטר סטויאנוביץ' האורח כבש עצמי בדקה ה-88 אחרי שרוברט בריץ' כבש לאורחים בדקה ה-54 ופירוס סוטיריו השווה בדקה ה-69 בדרך למהפך. הניצחון הגיע אחרי שבן שמעון הפסיד עם הנבחרת 2:0 בנורבגיה במחזור הפתיחה וקפריסין מדורגת כרגע שלישית בבית 3 בדרג C, כאשר בולגריה מוליכה עם 6 נקודות, אבל עוד הכל פתוח.

בן שמעון רשם ניצחון ראשון בתשעה משחקים בכל המסגרות עם הנבחרת וברור שהלחץ עליו היה גדול אחרי שהחל את הקדנציה שלו בצורה טובה במוקדמות המונדיאל. הניצחון הביא הרבה אוויר למאמן ולנבחרת שלו מול נבחרת לא רעה. בן שמעון אמר בסיום: "זה היה ניצחון אדיר עבורנו ויש לנו כדורגלנים מדהימים ולא רק שחקנים, אלא גם אוהדים. אם הייתי יכול הייתי הולך לכל אוהד ביציע ולוחץ לו יד באופן אישי. השחקנים האלה הפסידו לנורבגיה והיינו בפיגור במשחק וידענו לחזור ולנצח. זה פשוט מדהים. השחקנים האלה הם כמו משפחה. מגיע להם כל הכבוד. יש לנו זמן עד אוקטובר ליהנות מהניצחון הזה ואז יהיו לנו שני קרבות קשים מול בולגריה וסלובניה בוץ".

על המשחק אמר בן שמעון: "ניסינו להחזיר את השחקנים לתלם. הם ידעו כמה חשוב המשחק הזה כי עם שני הפסדים לא היה לנו כבר מה לחפש במפעל. מגיע להם כל הכבוד. הניצחון הזה הגיע לנו". זה היה רק ניצחון שני של קפריסין בלבד על סלובניה בשמונה משחקים. הניצחון הקודם היה לפני 20 שנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי