חמד פתח והוחלף בדקה ה-73, ק.פ.ר ניצחה 1:2 אצל בולטון

שחקני קווינס פארק ריינג'רס חוגגים
שחקני קווינס פארק ריינג'רס חוגגים | Gettyimages

פרימן כבש (26) ובישל לאזה (56), מגניס (69) רק צימק וקבוצתו של החלוץ הישראלי, שפתחה עונה בצורה נוראית כבר עם שני ניצחונות ותיקו בשלושה משחקים מאז שהוא הגיע. היברניאן ללא מרציאנו ניצחה את קילמרנוק

(גודל טקסט)
הליגות חזרו היום (שבת) מפגרת הנבחרות ואיתן גם משחקי הלגיונרים. באנגליה, תומר חמד שיחק 73 דקות בניצחון קבוצתו קווינס פארק ריינג'רס בחוץ נגד בולטון. היברניאן של אופיר מרציאנו, שעדיין חולה, ניצחה 2:3 את קילמרנוק בליגה הסקוטית הבכירה. בשעה זו משחק מונאס דאבור בהרכב זלצבורג אצל פולטן.

חמד פתח בהרכב ק.פ.ר, ששלטה לאורך כל המחצית הראשונה ועלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-26 משער של לוק פרימן. פרימן גם בישל לאברצ'י אזה בדקה ה-56, אם כי קבוצתו של חמד לא הצליחה לשמור על היכולת מ-45 הדקות הראשונות גם במחצית השנייה. הדבר בא לידי ביטוי בשער המצמק של ג'וש מגניס (69), פחות מ-10 דקות לאחר שנכנס. למרות השער, ק.פ.ר הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום ורשמה משחק שלישי ברציפות ללא הפסד כשהיא מטפסת למקום ה-17 אחרי פתיחת עונה נוראית. 


Away victory for the R's!!#BOLQPRpic.twitter.com/FNBInzUy1y

— QPR FC (@QPR) September 15, 2018


מואנס דאבור רשם 89 דקות בניצחון החוץ של זלצבורג 1:3 אצל סנט פולטן, שהפסידה לראשונה העונה אך נותרה במקום השני. מרטין פונגראצ'יץ' העלה את המארחת ליתרון בשער עצמי (25), ג'באר שלאנגר השווה ממש לפני סיום המחצית (45) והאנס וולף העלה את האלופה האוסטרית ליתרון בדקה ה-66. דאבור הוחלף בדקה ה-89 בפרדריק גולברנדסן, שעשר דקות לאחר מכן כבש את השער המסכם בסיומה של תוספת זמן ארוכה מאוד. שבעה מחזורים לתוך העונה וזלצבורג עדיין מושלמת, גם אם החלוץ הישראלי קצת פחות כובש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי