צפו: שער בכורה חלומי לרפאלוב במדי אנטוורפן, גול ניצחון דרמטי לנאתכו

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | האתר הרשמי

הישראלי, שבישל בהופעת הבכורה במדי קבוצתו החדשה, קיבל את חולצת ההרכב לראשונה ומצא את הרשת לאחר מבצע אישי מרשים ב-1:5 הענק על זולטה וארחם. ביוון, הקשר עלה בדקה ה-84 וכבש שער יקר בתוספת הזמן

(גודל טקסט)
אחרי תקופה לא פשוטה במדי קלאב ברוז', ליאור רפאלוב עבר לאנטוורפן והערב (ראשון), בהופעת הבכורה שלו בהרכב, הוא כבש ועזר לקבוצתו שהביסה את זולטה וארחם 1:5. הישראלי מצא את הרשת כבר בדקה השביעית לאחר מבצע אישי מרשים (לחצו כאן וצפו בשער) והוחלף שמונה דקות לסיום לקול תשואות הקהל. כזכור, הישראלי כבר שיחק במדי אנטוורפן כשעלה מהספסל להופעת בכורה מול אנדרלכט ובישל את השער שסידר לקבוצתו 1:1 דרמטי.


גם על ביברס נאתכו עבר ערב מצוין, למרות שאת רובו בילה על הספסל. הוא עלה בדקה ה-84 במשחק קבוצתו נגד אסטראס טריפולי, במצב של 1:1, ובתוספת הזמן כבש את השער שהבטיח לקבוצתו אולימפיאקוס ניצחון שלישי בשלושת המחזורים הראשונים.


90+: ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ!!! ΝΑΤΧΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!! 2-1!!! / 90+: GOOOOOOOOOOOOOAAAAAALLLLLLL!!!! @BibarsNatcho!!!! 2-1!!!!#olympiacos#slgr#OlyAst

— Olympiacos FC (@olympiacos_org) September 16, 2018


בסין, גוואנגז'ו ר.פ, ללא ערן זהבי שנפצע במשחק הנבחרת באלבניה, הפסידה 2:1 בחוץ מול שנדונג לוננג במסגרת המחזור ה-22.


בקרואטיה, רועי גורדנה השלים 90 דקות בהפסד 5:2  ללוקומוטיבה זאגרב. סלאבן בלופו, קבוצתו של הקשר הישראלי, מדורגת שישית עם שבע נקודות בתום שבעה מחזורים.


ברומניה, פורולול – עדיין ללא טוטו תמוז – ניצחה 0:2 את פוליטכניקה טימישוארה משני שערים מאוחרים.


בגרמניה, אלמוג כהן הפצוע ראה את אינגולשטאט מובסת 6:0 בחוץ מול בוכום.


אלון תורג'מן לא נכלל בסגל של אוסטריה וינה, שניצחה בחוץ את ראפיד 0:1 משער של אלכס גרונוולד.


בארה"ב, דקל קינן ישב 90 דקות על ספסל סינסינטי שגברה 3:4 על טורונטו II.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי