גם בסין מתרגשים: זהבי וגוואנגז'ו מול קרויף וליפאן

ערן זהבי, ג'ורדי קרויף
ערן זהבי, ג'ורדי קרויף | אודי ציטיאט

כוכב RF התאושש מהפציעה זכר למשחק הנבחרת באלבניה ואמור לפתוח מול צ'ונגצ'ינג, שהשיגה במחזור שעבר ניצחון ראשון מאז הגעת ההולנדי. קריקטורה מיוחדת הוכנה לקראת המפגש בין החברים הטובים

(גודל טקסט)

עד לפני מספר שנים ג'ורדי קרויף היה המנהל המקצועי של מכבי תל אביב וערן זהבי שיחק תחתיו בקבוצה. השניים עשו ככל העולה על רוחם בליגת העל וגם באירופה הדהימו בעליות לשלב 32 האחרונות באירופית ולשלב בתים בליגת האלופות. מי היה מאמין שהם ייפגשו כל כך מהר דווקא בסין ובשתי קבוצות יריבות. זה יקרה מחר (ראשון) כשצ'ונגצ'ינג ליפאן תתארח אצל זהבי וגוואנגז'ו RF (ישיר בספורטHD החל מ-14:30).

לא רק אנשי גוואנגז'ו, אלא גם זהבי עצמו עבד שעות נוספות כדי להיות כשיר למשחק לאחר שנפגע במשחק הנבחרת באלבניה ובכך לפגוש את חברו הטוב ג'ורדי קרויף, שהצליח להשיג ניצחון ראשון עם הקבוצה בליגה 0:1 על היינאן ג'יינה אחרי שישה משחקים ובכך שיפר מעט את מצבה בתחתית, על אף שהיא עדיין רק נקודה מעל הקו האדום. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק טען המאמן דראגן סטויקוביץ' כי "מצבו של זהבי לא ברור, אחליט רק מחר".

לקרויף יש שלושה שחקנים ברזילאים בסגל שמרבים לשחק והם השלד החשוב בקבוצה. שני הקשרים שעונים לשם פרננדיניו, אחד בשם 25 ששיחק בעבר באשטוריל הפורטוגלית והשני בן 32 ששיחק בעבר בסאו פאולו, גרמיו וגם בוורונה האיטלקית. השלישי הוא החלוץ המצוין אלן קארדץ שכבש העונה 11 שערים. שחקן נוסף ברזילאי בקבוצה הוא סבה, שמשחק פחות.

ליפאן פרסמה קריקטורה למשחק ובה נראה קרויף יושב עם דף עליו כתוב בגדול באנגלית "זהבי" ומעליו נורה שאומרת כי הוא מצא את הפתרון איך לעצור אותו. בסין נכתב על העימות המסקרן הזה בין קרויף לזהבי שההולנדי מכיר את כל היכולות של החלוץ מכיוון שהוא הביא אותו למכבי תל אביב אחרי ששיחק בפאלרמו. גוונאגז'ו RF תקבל חזרה את זהבי, אבל דושקו טוסיץ' הסרבי ייעדר עקב מות אביו השבוע.


גם בקבוצתו של ג'ורדי קרויף מתרגשים מהמפגש מול זהבי (אתר רשמי)

בנוסף, סוכנות הידיעות "סוהו" פרסמה כתבה גדולה על יחסיו של זהבי עם אביו אילן, שנמצא במצב רע על פי הנכתב. הסינים הדגישו כי למרות היחסים הרעים בין השניים, הם מקווים שזהבי ימצא את הזמן למלא את החובה שלו כבן ולעזור לאביו להישאר בחיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי