סטויקוביץ': "זהבי לא היה נחוש ולא חד, זקוקים לו בשיאו"

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

כוכב גוואנגז'ו RF רשם החמצה מזעזעת ב-1:1 מול קבוצתו של ג'ורדי קרויף, לא אהב את העובדה שהוחלף ובסין נכתב שלא לחץ יד למאמנו שטען: "בשיאו הוא מבקיע שערים מרהיבים". ההולנדי צייץ: "היום היינו אויבים"

(גודל טקסט)
גוואנגז'ו RF מאוכזבת מהתיקו 1:1 נגד צ'ונגצ'ינג ליפאן, שמשמעותו הידרדרות עוד יותר לכיוון התחתית במקום לנסות ולהתחרות בצמרת. שיי שואיי, שחגג 200 משחקים בקבוצה, נשאל במסיבת העיתונאים על האכזבה מהמשחק ואמר בין היתר: "ערן זהבי לא היה בשיאו כי הוא הוא חזר רק עכשיו מפציעה והוא לא ניצל הזדמנויות".


היה זה כמובן משחקו הראשון של זהבי מאז נפגע במשחק הנבחרת באלבניה והוא עשה מאמצים רבים כדי לשוב למשחק מול חברו הטוב ג'ורדי קרויף, מאמן האורחת. זהבי הוחלף בפעם הראשונה מזה זמן רב ולא אהב את החילוף ולדברי אתרים אחדים בסין לא לחץ ידיים למאמן דראגן סטויקוביץ' כשירד מהמגרש. באתרים הסיניים נרשם שזהבי לא לקח בצורה טובה את העובדה שהוחלף. עם זאת, בסיום המשחק זהבי לחץ ידיים עם המאמן.


סטויקוביץ'
נשאל על זהבי ואמר: "היינו נחושים לנצח וזה חבל שאלילת המזל הייתה נגדנו. נקודה אחת זה לא רע, אבל לזהבי היו שלוש הזדמנויות. זהבי לא היה נחוש במשחקו. הוא לא היה חד מספיק. בטוח שהוא לא בשיאו כי זהבי בשיאו היה כובש הרבה שערים מרהיבים. עכשיו אני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר לשיאו כי אנחנו זקוקים לו ויש לנו את הגומלין של הגביע נגד גואן".


ג'ורדי קרויף
לא התייחס לזהבי ואמר רק: "אני מרוצה מהתוצאה, אבל לא מהדרך שזה התפתח במגרש. לפני המשחק תיקו היה תוצאה טובה, אבל הובלנו 0:1 ורצינו לנצח". בסיום המשחק צייץ ההולנדי תמונה משותפת עם זהבי וכתב: "אחרי שש שנים אנחנו מוצאים את עצמנו בסין. היום היינו אויבים, אבל תמיד נישאר חברים. בהצלחה, ערן זהבי".

Six years on we find ourselves in China. Today rivals but always friends. Good luck for the rest of the season, Eran Zahavi! pic.twitter.com/qniI7uwQyV

— Jordi Cruyff (@JordiCruyff) September 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי