האימון בוטל, פגישה מכרעת על עתידו של רוני לוי נערכה

רוני לוי
רוני לוי | ערן לוף

אחרי שאנורתוזיס פמגוסטה פתחה את העונה עם ניצחון אחד בארבעת המחזורים הראשונים וגם הודחה במוקדמת מהליגה האירופית, המאמן הישראלי עלול לשלם את המחיר. ההנהלה התכנסה והחלטה תתקבל בקרוב

(גודל טקסט)

בשעות הבוקר נכתב בתקשורת הקפריסאית כי רוב הסיכויים שרוני לוי יפוטר היום (שני) מתפקידו כמאמן אנורתוזיס פמגוסטה, ומספר שעות לאחר מכן כבר נודע כי אימון הקבוצה בוטל ואף דווח שהנהלת המועדון התכנסה כדי לדון בעתידו של המאמן, כשהחלטה סופית אמורה להתקבל ב-24 השעות הקרובות.

אתמול אמר נשיא הקבוצה, אנדראס פנטליס, שעל ההנהלה להתחשב בתוצאות הקבוצה שניצחה רק משחק אחד העונה בליגה והבוקר פורסם בקפריסין כי ההנהלה של הקבוצה ישבה אתמול והגיעה למסקנה שלוי לא יכול להמשיך, דבר שעשוי להפוך רשמית לאחר הפגישה הערב.

כאמור אנורתוזיס פתחה את העונה עם ניצחון חוץ 0:1 על דוקסה, אבל מאז לא ניצחה במשחקים נגד קבוצות תחתית וגם הודחה בצורה מבישה מהליגה האירופית מול לאצ'י האלבנית. במחזור הקרוב תשחק נגד אפואל ניקוסיה החזקה. הגיאורגי טימור קצבאיה, מי שפרש מכדורגל כשחקן הקבוצה וגם אימן אותה עד 2009 נחשב למועמד המוביל להחליף את רוני לוי שהגיע לאנורתוזיס ב-2011, פוטר לאחר כשנתיים ושב לקבוצה בתחילת עונת 2016/17.

*הערב במסגרת הגביע הקרואטי, רועי גורדנה רשם 90 דקות וגם בישול בניצחון סלאבן בלופו 0:2 על קורילובץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי