רפאלוב כבש שער נהדר, אנטוורפן חזרה ל-1:2 על אופן

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | אנטוורפן, רשמי

הישראלי הבקיע בבעיטה מחוץ לרחבה את שערו השני העונה בדקה ה-69 במהפך של קבוצתו בחוץ ועזר לה לעלות למקום השלישי בליגה הבלגי. 21 דקות לתומר חמד בתיקו של ק.פ.ר עם דרבי

(גודל טקסט)
עוד שבת של כדורגל, כמאמר הקלישאה, וגם הפעם הנציגים הישראלים בליגות השונות ברחבי אירופה מביאים לנו כבוד. בעיקר ליאור רפאלוב, שכבש בניצחון אנטוורפן 1:2 על אופן בליגה הבלגית.


הקשר הישראלי פתח בהרכב והוכיח שהקרדיט מגיע לו, למרות שהמחצית הראשונה לא האירה פנים לאנוורפטן. היא ספגה שער לקראת הירידה להפסקה (39) ועם תחילת השנייה המאמן ביצע חילוף. הרגע הגדול של רפאלוב הגיע בדקה ה-69, כשקיבל כדור מיוקלרוד ומחוץ לרחבה בעט כדור חזק ושטוח לפינה התחתונה וקבע שוויון. המהפך הושלם בדקה ה-74 עם עוד בישול של יוקלרוד, הפעם לרודריגס, והאורחת סיימה עם ניצחון חשוב בחוץ שהעלה אותה למקום השלישי בטבלה.


תומר חמד נכנס לשחק בדקה ה-69 במשחק קבוצתו ק.פ.ר שאירחה את דרבי בליגה השנייה באנגליה. החלוץ עלה במצב של 1:1, לאחר שהמארחת השוותה שער יתרון מוקדם מצד קבוצתו של פרנק למפארד, והמשחק הסתיים בתוצאה זו.


באוסטריה, אלון תורג'מן הפצוע לא נכלל בסגל אוסטריה וינה שהפסידה בחוץ 0:2 לאלטאך.


בקרואטיה, רועי גורדנה פתח ושיחק 66 דקות בניצחון סלבאן בלופו 1:3 על איסטרה.


בבלגיה, עומרי בן הרוש השלים 90 דקות במדי לוקרן, שהפסידה בביתה 3:1 לקורטרייק ונשארה במקום ה-14 בליגה. קבוצתו של המגן רשמה משחק ליגה רביעי ללא ניצחון.


בסקוטלנד, אופיר מרציאנו חזר לסגל של היברניאן אחרי כחמישה חודשים בהם נעדר בגלל פציעה. השוער ישב על הספסל וראה את חבריו מביסים את המילטון  0:6. המנצחת השיגה ניצחון רביעי רצוף והיא במקום השני כשלה 17 נקודות משמונה משחקים.


בקפריסין, בוריס קליימן פתח בשערה של פראלימני, וספג שער בדקת הסיום שהעניק לדוקסה ניצחון ביתי דרמטי 1:2 במחזור החמישי של הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי