דאבור: "תחילת הדרך בזלצבורג הייתה קשה, התקדמתי מאז"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

מלך שערי הליגה האוסטרית והליגה האירופית חגג 100 הופעות בקבוצה האוסטרית ובראיון לאתר הרשמי של המועדון סיפר: "זוכר את משחק הבכורה ובעיקר את מפגשי הליגה האירופית מול לאציו ומארסיי. רוזה מאוד קידם אותי"

(גודל טקסט)

כשהסתיים חלון ההעברות האחרון רבים הרימו גבה כשמואנס דאבור מצא את עצמו פותח עונה נוספת ברד בול זלצבורג, אלופת אוסטריה. חלוץ הנבחרת עושה חיל באוסטריה אחרי שעשה זאת גם בשווייץ והעונה מספריו כבר שוברים שיאים בכל קנה מידה: 18 שערים בכל המסגרות; מלך שערי הליגה האוסטרית עם שמונה כיבושים, בשלב הבתים של הליגה האירופית כבש כבר חמישה שערים בשלושה משחקים, מלך שערי המפעל ולזכותו עוד ארבעה שערים במוקדמות ליגת האלופות ואחד בגביע האוסטרי.

באירופה העניקו לו הרבה כבוד כשבחרו בו לאחד מ-11 מצטייני הליגה האירופית על הופעתו ב-0:3 על רוזנבורג והשבוע הוא רשם את הופעתו המאה בקבוצה האוסטרית ולכבוד ציון הדרך ערך ראיון קצר לאתר הרשמי של קבוצתו ואמר תחילה: "קשה לתאר את ההרגשה ששיחקתי כבר 100 משחקים בזלצבורג, זה משמח אותי וממלא אותי גאווה. אני מצפה כבר למשחקים הבאים".

כשנשאל מה משחקו הזכור ביותר מתוך אותם 100 השיב: "אני זוכר הרבה משחקים. בעונה שעברה זכורים לי במיוחד המשחקים בליגה האירופית, במיוחד אלו נגד לאציו ומארסיי (רבע וחצי גמר הליגה האירופית בהתאמה). משחקים יוצאי דופן מבחינתי, אבל אני זוכר היטב גם את הבכורה שלי בזלצבורג".



ההתחלה הייתה קשה, אבל כיום דאבור בלתי ניתן לעצירה (Gettyimages)

דאבור כזכור החל את דרכו באוסטריה בעצלתיים ואף הושאל לחצי עונה לגראסהופרס ממנה הגיע, ועל כך סיפר: "אני מאוד שמח להיות פה. זה מקום נחמד ושקט והעיר מציעה המון אפשרויות – אמנם היא קטנה, אבל נפלאה. גם האנשים כאן נחמדים. המאמן מרקו רוזה תמך בי מתחילת הדרך והיא הייתה לא קלה. הוא לחלוטין אחד האנשים שתמכו בי וקידמו אותי יותר מכל".

עוד אמר דאבור על עונתו הראשונה: "היה לי לא קל בהתחלה, אבל האמנתי בעצמי, התפתחתי והשתפרתי כשחקן וכאדם. כולם בזלצבורג עזרו לי להתקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי