צפו: נאתכו פתח בדרבי, שער בכורה לאלמוג כהן העונה

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

הקשר שהחלים מפציעה פתח לראשונה העונה במדי אינגולשטאט וגמל לה עם שער יתרון זמני בדקה ה-55, אך היא נותרה אחרונה. 77 דקות לקשר אולימפיאקוס ב-1:1 נגד פנאתינייקוס. 89 דקות לדאבור בניצחון 0:2

(גודל טקסט)
בליגת המשנה בגרמניה, אלמוג כהן פתח היום לראשונה במדי קבוצתו אינגולשטאדט אחרי שהחלים מפציעה וגמל לה עם שער היתרון בתיקו 1:1 עם ארמניה בילפלד במסגרת המחזור ה-13. הקשר קיבל כדור רוחב בדקה ה-55 על סף הרחבה ובעט כדור שטוח שבדרך פגע בבלם ונכנס. לצערו, 11 דקות לסיום קלוס השווה עבור הקבוצה האורחת. שער הבכורה של הישראלי העונה אמנם מעניק לקבוצתו נקודה, אך היא עדיין עמוק במקום האחרון בליגת המשנה.


ביוון, ביברס נאתכו פתח והשלים 77 דקות בהרכב אולימפיאקוס שסיימה ב-1:1 דרמטי עם פנאתינייקוס נטולת עומרי אלטמן. ארגיס קאצ'ה כבש ראשון לפאו, אך שער חמש דקות בתוך תוספת הזמן של פאפ אבו סיסה קבע 1:1 בסיום.


קני סייף נכנס לשמונה דקות בניצחון קבוצתו אנדרלכט 0:2 על גנט. קבוצתו במקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות ומשחק עודף מגנק המוליכה.


ניר ביטון עדיין לא החלים מהפציעה בברכו ולא היה בסגל בתיקו 0:0 של קבוצתו סלטיק מול ליבינגסטון.


מואנס דאבור ורד בול זלצבורג ניצחו 0:2 במשחק החוץ נגד אוסטריה וינה, החלוץ הישראלי שיחק 89 דקות. מנגד אלון תורג'מן שעדיין לא התאושש מפציעה לא נכלל בסגל של הקבוצה מבירת אוסטריה.


אלי בבייב שיחק 90 דקות במדי סומגאיט בהפסד 4:1 לקשלה במסגרת הליגה האזרית. זוהי הופעתו ה-11 של השחקן הישראלי בהרכב.

ביברס נאתכו פתח בהרכב אולימפיאקוס בדרבי הגדול מול פנאתינייקוס והוחלף בדקה ה-77 במשחק שהסתיים ב-1:1. עומרי אלטמן הפצוע לא נכלל בסגל של פאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי