צפו: 90 דקות לאלמוג כהן בהפסד אינגולשטאט, ששקעה במקום האחרון

אלמוג כהן
אלמוג כהן | טוויטר

הישראלי, ששב לאחרונה מפציעה ארוכה בברכו, פתח ב-11 ולא הצליח לסייע לקבוצתו שנוצחה 2:0 לדינמו דרזדן והתרחקה מחוף מבטחים. צפו גם בתקציר ה-0:0 של אנטוורפן אצל גנט, רפאלוב שותף ל-66 דקות. בן הרוש לא שותף

(גודל טקסט)
העונה הנוראית של אינגולשטאט נמשכה הערב (ראשון) עם הפסד 2:0 אצל דינמו דרזדן במסגרת המחזור ה-14 בליגה השנייה בגרמניה ומאזן עגום של 11 משחקים רצופים ללא ניצחון.


אלמוג כהן, ששב לאחרונה מפציעה בברכו, קיבל את הקרדיט במרכז המגרש אך לא הצליח לסייע לקבוצתו שניצחה פעם אחת בלבד מפתיחת העונה ונועלת את הטבלה עם שמונה נקודות בלבד, חמש פחות מהמקום שמוביל להישארות בסיום העונה.


בבלגיה, ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן שסיימה ב-0:0 בחוץ מול גנט, שהחמיצה פנדל בדקה ה-91 (לחצו כאן לצפייה בתקציר). הישראלי הוחלף בדקה ה-66 וקבוצתו טיפסה למקום השני כשבמאזנה שלוש נקדות פחות מגנק המוליכה ואחת יותר מקלאב ברוז' השלישית. עוד בבלגיה, עומרי בן הרוש ישב על ספסל לוקרן שנוצחה 4:2 בבית על ידי שרלרואה ונותרה במקום האחרון בטבלה בתום 16 מחזורים.


(90') ENDSTAND 2:0
Kein Befreiungsschlag in Dresden
Unsere #Schanzer kämpfen vergebens in Unterzahl und unterliegen @DynamoDresden verdient
__#SGDFCIpic.twitter.com/TxJQxBr3js

— FC Ingolstadt 04 (@Schanzer) November 25, 2018


קפטן הנבחרת ביברס נאתכו הוחלף במחצית, כשקבוצתו אולימפיאקוס פיגרה 1:0, אולם הפכה ל-1:2 על אטרומיטוס משער בדקה ה-93 והיא במרחק שש נקודות מהמוליכה בליגה היוונית פאוק סלוניקי.


בליגה הקרואטית, רועי גורדנה השלים 90 דקות ב-2:2 של סלאבן בלופו בחוץ מול היידוק ספליט. האורחת הוליכה פעמיים, אבל לא השכילה לשמור על היתרון ורשמה משחק שלישי ברצף ללא ניצחון.


בליגה הקפריסאית, בוריס קליימן ספג פנדל בדקה ה-38 וקבוצתו פראלימני נכנעה 1:0 לפאפוס. משמעות ההפסד היא שפאפוס חלפה על פני פראלימני בטבלה וקבוצתו של השוער במקום ה-10 מתוך 12, רק שלוש הפרש מהמקום האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי