דיווח באנגליה: מואנס דאבור מחכה להצעה רשמית מליברפול

מואנס דאבור
מואנס דאבור | דני מרון

על פי העיתון "דיילי אקספרס", הישראלי שנחוש לעזוב את זלצבורג עשוי להצטרף למוליכת הפרמיירליג, ששלחה נציגים לאוסטריה בהמלצתו של המנג'ר יורגן קלופ. דיבוק אוריגי ודניאל סטארידג' עשויים לפנות את מקומם

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)

הדיווחים בנוגע לעתידו של מואנס דאבור ממשיכים לזרום בקצב מסחרר. היום (שלישי) פורסם בעיתון האנגלי "דיילי אקספרס" שחלוץ רד בול זלצבורג מחכה להצעה רשמית מליברפול, שעקבה אחריו במספר משחקים העונה לבקשתו של המאמן יורגן קלופ והתרשמה מביצועיו.

דאבור, שהוזכר לאחרונה כמועמד להצטרף גם לפולהאם, סבילה ו-ולנסיה, נחוש לעזוב את רד בול זלצבורג ולאחרונה הוא הבהיר שהוא מתכוון לעזוב את אלופת אוסטריה במהלך חודש ינואר. מי שלא אהב את דבריו הוא המנהל הספורטיבי של המועדון, כריסטוף פרוינד, שהתייחס לנושא בקצרה: "מואנס מאוד אמוציונלי ואנחנו נדבר איתו על כך. יש לו חוזה ואנחנו לא מבינים את הצעד שהוא עשה".

שני חלוצים שעשויים לעזוב את ליברפול במהלך חודש ינואר הם דיבוק אוריגי ודניאל סטארידג'. הראשון לא זוכה לדקות משחק והוצע למכירה כבר בקיץ והאחרון יסיים את חוזהו בסוף העונה וגם הוא ככל הנראה יעדיף לעבור לקבוצה בה הוא יהיה שחקן הרכב קבוע.

השנה האחרונה הייתה מוצלחת במיוחד עבור דאבור שסיים אשתקד כמלך השערים של הבונדסליגה האוסטרית עם 22 כיבושים, אליהם הוסיף שבעה שערים בליגה האירופית בה הוביל את זלצבורג עד חצי הגמר, שם הודחה על ידי מארסיי.

העונה הישראלי כבש 20 שערים ב-30 משחקים בכל המסגרות והוא מוביל את טבלת הכיבושים של הליגה האירופית עם שישה. בסך הכל כבש דאבור ב-2018 לא פחות מ-12 שערים במפעלים אירופאים, יותר מכל שחקן אחר ביבשת.


מואנס דאבור. היעד הבא ליברפול? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי