ברסקי בדרך להפועל עכו, דורה יקבל צ'אנס להמשיך?

חבשי
חבשי | צילום: ערן לוף

הקבוצה צפויה לחגוג בשני את חזרתה לליגת העל. קריספין ולובלסקי ישוחחו עם המאמן הנוכחי לפני שיקבלו החלטה. קשר בית"ר ת"'א/רמלה מתקרב

(גודל טקסט)

הפועל עכו תארח מחר (שני, 19:00) את הפועל פתח תקווה כשנקודה תבטיח לה את ההעפלה לליגת העל. במקביל לחגיגות המתכוננות, הצוות הניהולי החדש בראשות מחזיק זכויות הניהול דן לובלסקי והמנהל המקצועי עדי קריספין עובד על העונה הבאה. בניגוד להערכות המוקדמות, שיחה תתקיים עם המאמן שלומי דורה והוא עשוי לקבל צ'אנס להמשיך בתפקידו בעונה הבאה. במקביל, שמו של אריק בנאדו הוזכר כמועמד.

אדריאן רוצ'ט, ציון צמח, דניאל בורחל ומשה מישאלוב (לו חוזה לעונה הבאה) מועמדים להמשיך, כשגם דיא לבאבידי וברנקו מיכאילוביץ' עשויים להילקח בחשבון. בגזרת הרכש, הקשר רוסלן ברסקי מבית"ר תל אביב/רמלה קרוב לסיכום, בעוד עאיד חבשי ושון וייסמן ששייכים למכבי חיפה נמצאים ברשימת המועמדים. וייסמן ששיחק העונה במדי מכבי נתניה לא ימשיך עמה כנראה בליגת העל.

בנאדו
מועמד להגיע צפונה (דני מרון)

בעכו החליטו להמעיט בצירוף שחקנים מושאלים בעונה הבאה, כששחקני הרכש יחויבו לגור בעיר על מנת לחזק את הצביון ואת הקשרים עם הקהל המקומי. שחקנים שהושאלו העונה לקבוצות בליגות הנמוכות יקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם בימי מבחנים מיוחדים שיתקיימו בקרוב.

בקבוצה מתכוונים להקים אקדמיה לילדים. הספונסר הראשי, קניוני עזריאלי, יתרום סכום נכבד להקמת האקדמיה והקבוצה תיקרא באופן רשמי הפועל "עזריאלי" עכו. 

וסימן
שון ויסמן, ישוב לעכו? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי