קריספין: מועדון כמו הפועל פ"ת רוצה וצריך להיות בליגת העל

אימון הפועל פתח תקווה
אימון הפועל פתח תקווה | צילום: אשר גולדברג

הקבוצה מהלאומית פתחה את העונה באימון בו נבחנו מספר שחקנים חדשים. הקפטן ירין חסן: "ברור שהפוקוס יהיה עלינו ועל הפועל תל אביב"

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקווה פתחה את עונת 2017/18 עם אימון שהעביר המאמן החדש אורן קריספין.

המאמן הנרגש אמר: "אפשר להגיד שנולדתי כאן, כי הגעתי למועדון בגיל שש. לא אוכל להכריז שנעלה לליגת העל, אבל נעשה הכול להיות בשורה הראשונה כי מועדון כמו הפועל פ"ת רוצה וצריך להיות בליגת העל. הסגל עדיין לא הושלם ויהיו כאן עוד שחקנים זרים וישראלים כמו שגיב כהן שמנהל מו"מ מול ההנהלה".

שני הקפטנים שנבחרו הערב הם גל צרויה וירין חסן שאמר: "ברור שהפוקוס יהיה העונה על הפועל תל אביב והפועל פ"ת. יש כאן סגל איכותי והשאיפה היא להביא את המועדון לליגת העל. החלטתי ללכת אחרי הלב כשראיתי את הצוות המקצועי והסגל שבונה המאמן אורן קריספין".

"אני מתרגש והולך עם הלב כי התחברתי בעונה שעברה לכולם" הוסיף גל צרויה. "אורן קריספין הוא הסיבה שאני כאן. אנחנו במצב שונה משנים קודמות והמצב מבשר על מה שיהיה בסיום העונה כי הפועל פ"ת מכוונת לליגת העל".


רפי כהן באימון הפועל פ"ת (אשר גולדברג)

באימון שנערך במתחם סירקין לעיני כ-100 צופים התאמנו 29 שחקנים, חלקם נבחנים: רובי לבקוביץ', עומר חנין, אופיר טוויג, גל צרויה, אור ברוך, דניאל כהן, שלומי חנוכה, חיים איצרין, עומר ורד, יוני אוחיון, ירין חסן, דן עזריה, עמירן שקלים, טנג'ז צקרידזה, שובל כובני, אבי קטן, נתי בנימין, איתי לוי, דודו כהן, אודי כהן, עמית שלמה, גל פורת, תומר דרימר, עומר כהן, מיכאל כהן, גיא שטח, עמית שפירא וכאמל עווארי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי