חזר הביתה: שום יודע בדיוק לאן הוא נכנס כבעלי הפועל כפ"ס

יצחק שום וסתיו שחם במעמד החתימה
יצחק שום וסתיו שחם במעמד החתימה | אתר רשמי

דני דבורין מפרגן לשחקן ומאמן הירוקים בעבר, שרכש את המועדון מהשרון במטרה להשיב אותו לקדמת הבמה ובעתיד לתקוע יתד בליגה הבכירה. והכל מתוך רצון ואהבה

(גודל טקסט)

 יצחק שום חוזר לכדורגל בישראל – וזה טוב. שחקן העבר של נבחרת ישראל, ומי שזכה כמאמן עם פנאתינייקוס בדאבל היווני, לקח השבוע על כתפיו את הפועל כפר-סבא. שום הפך להיות בעל-הבית של קבוצת נעוריו ויש בכך יתרון עצום לשחקניה ולאוהדיה.

מפני שבראש ובראשונה כשחקן פעיל הוא היה סמלה הבולט, אולי יותר מכל כדורגלן אחר. עבורו קבוצת הפועל כפר-סבא היא מאז ילדותו בית של ממש. וגם אם נעדר ממנו משך שנים רבות – הוא שב אליו באהבה וברצון להעלותו על דרך המלך.

בכדורגל, כמו בתחומים רבים אחרים בחיים, גם יצחק שום זקוק לזמן ולסבלנות מהסביבה הקרובה והרחוקה. את הניסיון שצבר בארץ ובחוץ-לארץ, ואת הידע המקצועי שלו, אין מודדים בכסף. תרומתו יכולה להיות לעזר לצוותי המאמנים של המועדון, כולל מחלקת הנוער. אני מעריך שבשיחות עמם, אם ירצו, יוכלו לקבל את ה"טיפים" הנכונים כדי לעשות בהם שימוש מועיל, לטובתם ולטובת המועדון.

שום אינו בא "לגנוב" את ההצגה מאף אחד. הוא ירצה בהצלחת המאמנים והשחקנים, שכן כאמור הפועל כפר-סבא יקרה לליבו. הוא אינו מאמן מתחיל המנסה היום לפלס לעצמו דרך ותלם לעבר התהילה. הישגיו הרבים מאוד מדברים בעד עצמם. עתה יהיה חשוב לו שאחרים ינצלו את ניסיונו הרב בשדה הכדורגל למטרה ברורה: הצלחתה וקידומה של הפועל כפר-סבא.

נכון, תפקיד בעל-הבית של קבוצת כדורגל, חדש גם עבורו. ובכל זאת אני רוצה להאמין שיצחק שום יודע בדיוק לאן הוא נכנס ועד כמה המלאכה רבה. בטח בקבוצה שירדה מליגת העל, ושתקוותיה הן לשוב אליה בהקדם האפשרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי