איוניר: שמח מהתוצאה לא מהדרך בה שיחקנו

מוטי איוניר
מוטי איוניר | דני מרון

מאמן הפועל ת"א אחרי ה-0:3 על הפועל ראשל"צ: "הקהל שלנו הוא אדיר ונותן לנו יתרון". אקסברד: "לא יתנו לנצח בקלות". ברקוביץ': "ראשל"צ תרוץ העונה בצמרת"

(גודל טקסט)

"זו פתיחה נהדרת במשחק חוץ מול קבוצה קשה, אבל אני ממש לא לא שמח מהדרך ששיחקנו בה", כך סיכם מוטי איוניר מאמן הפועל תל אביב את ה-0:3 על הפועל ראשל"צ במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית, "במחצית הראשונה לא היינו טובים ובחצי השני היה שיפור, אבל זו עדיין לא הקבוצה שאני רוצה לראות. מצד שני אי אפשר לבוא בטענות אחרי 0:3 וגם היה ברור לי שהיו לחצים ומתחים של משחק הראשון ואף אמרתי לשחקנים בהפסקה שאני מבין אותם".

על השפעת הקהל: "אני אמנם בא מהצד השני (מכבי תל אביב) ולא חוויתי את זה כאיש או אוהד הפועל, אבל אין ספק שזה אדיר. לראות את הקהל מלווה, דוחף ושר בכמויות כאלה – זה יתרון וכוח שיש להפועל תל אביב. לא רואה קבוצה בלאומית שמתקרבת לזה".

על צירופו המתקרב של שחר הירש: "הוא בהחלט יהיה שדרוג רציני, צריך גם לזכור שהסכמתי לשחרר חלוץ בשביל שהוא יגיע. זה לא שהוא בא בתוספת. ויתרנו על דנילו שהוא שחקן טוב, אבל ההרגשה שלנו היא שהירש יתרום יותר בהבקעת שערים".

המשחק הבא ביום שישי מול לוד: "צריך להחזיר את השחקנים מאוד מהר לקרקע ולהסביר להם שיהיה מאוד קשה. אמנם ניצחנו אותם פעמיים במשחק הכנה ובגביע טוטו, אבל בליגה זה סיפור אחר לגמרי. נעלה בסוף לליגת העל? אם נהיה מספיק טובים".


"הקהל שלנו הוא מדהים" (דני מרון)

החלוץ עידו אקסברד, שכבש את שער הבכורה שלו: "הקהל שלנו הוא מדהים. מה שהם עשו כאן עם האווירה זה מדהים. זה כוח משמעותי בליגה הלאומית".

היכולת במחצית השנייה: "מוטי הרגיע אותנו בהפסקה ואמר לנו שלא היינו טובים, אבל שלא צריך להיכנס ללחץ. מי כמוני מכיר את הליגה הזו ויודע שדברים לא הולכים בקלות ולא יתנו לנו לנצח בקלות. יהיו גם משחקים עם חפירות בהתחלה. העיקר שניצחנו ופתחנו ברגל ימין".

עלייה לליגת העל: "צריך המון סבלנות, אני אומר את זה כמי שעלה פעמיים ליגה. צריכים סבלנות מכולם – מהאוהדים ועד להנהלה. העונה רק התחילה ובסופו של דבר ישפטו אותנו בחודש מאי. נצטרך לעבור שבוע ושבוע להראות שאנחנו קבוצה חזקה. מאמין שבסוף נעשה את זה. לא יודע אם נדרוס את הליגה, לא אוהב את המילה הזו".

על הפועל עכו ששיחררה אותו למרות שכבש 18 שערים: "זו היסטוריה מבחינתי. הם קיבלו החלטה ואני לא מסתכל אחורה. שמח ונהנה בהפועל תל אביב".


ניר ברקוביץ',
מאמן ראשל"צ: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב והתמודדנו בשווה מול הפועל תל אביב. אבל כשבלם שלי עושה כזאת מולם, אז ברור שאם אפשר לנצח. עם זאת אני מבטיח שנהיה בצמרת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי