הסתיים הדיון המקדמי בבוררות, הפועל ת"א רוצה למכור את דגני

אוראל דגני
אוראל דגני | דני מרון

האדומים מקווים להגיע לעמק השווה בהליך שנפתח כדי להיפטר מחוזהו הגבוה של הבלם, במועדון ממשיכים לחכות להצעה על גוטליב. למעלה מ-6,000 אוהדים צפויים להגיע למשחק מול בני לוד

(גודל טקסט)

הסתיים הדיון המקדמי בהליך הבוררות בין הפועל תל אביב לשחקנה אוראל דגני אצל הבורר בנימין טמיר, שמונה על ידי ההתאחדות לכדורגל.

את המועדון ייצג עורך דין משה בן דת ואילו עם השחקן הגיע עו"ד רועי רוזן. במהלך הדיון נקבעו סדרי הדין בהליך שצפוי להיות קצר ומהיר. כזכור נציגו של דגני דרש שהקבוצה תכבד את חוזהו על סך 1.1 מיליון שקלים, בעוד האדומים ביקשו שהשחקן יחזיר להם 170 אלף שקלים שלטענתם ניתנו לו בטעות. לפי ראשי הקבוצה ההסכם שנחתם בין חברת הראל אחזקות והשחקן לא היה תקין ולא הופקד כחוק בבקרה התקציבית ועל כן צריך להיות בטל ומבוטל. הדיון הבא נקבע ל-19 בספטמבר.

לפני מספר שבועות הורה הבורר שהשחקן יחזור לאימונים והוא אף שיחק במדי הקבוצה במשחקים האחרונים. המועדון מעוניין למכור את השחקן, אבל הקבוצות שגילו עניין נרתעו מהחוזה הגבוה. רק לאחר הבוררות יובהר האם השחקן ימשיך בקבוצה מהליגה הלאומית, שתתקשה לעמוד בעלות שכרו.

שחקן נוסף שאינו נכלל בתוכניות המקצועיות והכספיות הוא הבלם אדי גוטליב. בהפועל ת"א ממתינים לקבוצה מישראל או מאירופה שתרכוש את כרטיס השחקן ותכניס סכום כסף נאה לקופת המועדון.

אוראל דגני. הפועל לא יכולה לעמוד בחוזה (דני מרון)
אוראל דגני. הפועל לא יכולה לעמוד בחוזה (דני מרון)

החלוץ שחר הירש יצטרף כבר לאימון הקרוב ויחליף את הברזילאי דנילו לופס, שווחר. ההערכה היא שמעל 6,000 אוהדים יגיעו ביום שישי לאצטדיון המושבה למשחק נגד בני לוד במסגרת המחזור השני בליגה הלאומית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי