ביקורת בהפועל ת"א אחרי לוד. איוניר: נצטרף קשר זר

גנדה
גנדה | דני מרון

האדומים השיגו 0:1 דרמטי על לו, המאמן אמר לאחר הניצחון: "נצרף קשר זר בקרוב". אזברגה: "עולה איתם ליגה בהליכה"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב מתרגלת לליגה הלאומית ולאחר שני משחקים היא עם שש נקודות לאחר 0:1 דרמטי באצטדיון המושבה על בני לוד. למרות הניצחון במועדון לא היו שבעי רצון מהיכולת ורק הודות לשער של ג'וזף גנדה בתוספת הזמן, האדומים שמרו על מאזן מושלם. 


כבר במהלך הימים הקרובים היא תנחית קשר קדמי זר מולו מתנהל מו"מ מתקדם על חשבונו של דנילו לופס שכבר שוחרר. המאמן מוטי איוניר אישר: "בקרוב יהיה  זר נוסף".


כמו כן, החלוץ שחר הירש יעבור השבוע בבקרה התקציבית ויעמוד לרשות איוניר: "הירש הוא חיזוק משמעותי ובאימונים השבוע הוא הפגין הרבה התלהבות ויכולת שתעזור לנו".


אי השיתוף של ניר לקס: "לקס הוא אחד השחקנים הכי הטובים שלנו והוא ואביחי ידין משחקים על אותה עמדה. פתחנו עם שלושה בלמים, עברנו לארבעה וחזרנו לשלושה. אביחי שיחק בגלל המשחק הצפוף. לקס עוד ישחק הרבה".



הציל את איוניר, גנדה (דני מרון)


הטענות ל"שוד" לאור הניצחון הדרמטי
: "כשמפסידים דקה לסיום טוענים שזה שוד. היינו צריכים לנצח עוד הרבה קודם".


במקביל, הקשר אור אוסטוינד שנפגע באימון המסכם ייעדר שלושה שבועות. הקשר אף היה אמון על המוזיקה בחדר ההלבשה של האדומים והשאיר את הביקורות מאחור בסיום.


מנגד, מאמן בני לוד סלימאן אזברגה היה עצבני: "ממש לא נעקצנו על ידי הפועל תל אביב, זה היה שדידה באמצע היום, יותר נשדדנו. כולם רוצים שהפועל תל אביב. הם בקושי הגיעו לשלושה מצבים מול השוער שלנו. הם עם תקציב של 15 מיליון שקלים מול שלושה מיליון של בני לוד. הם אוהבים ניצחונות כאלו ופעם לקחו אליפות עם 0:1 קטן. תן לי לאמן את הפועל תל אביב ואני עולה לליגת העל בקלילות. שלושה שחקנים כמו מוטי ברשצקי וגם בני לוד תאבק על העלייה. הפועל תל אביב יכולה ללמוד מאיתנו מה זה משמעת טקטית וצריכה להצדיע לבני לוד עם השחקנים האלמונים והצעירים שלה".



אזברגה, כעס בסיום (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי