כבר לא מושלמת: 1:1 לכפר סבא בראשון לציון

ראשון לציון
ראשון לציון | דני מרון

הירוקים נותרו בפסגה, נקודה ראשונה לקבוצתו של אייל ברקוביץ'. גם השנייה, רמת השרון, איבדה נקודות ראשונות אחרי 1:1 מול הפועל ר"ג. 0:3 להפועל פ"ת על מרמורק

(גודל טקסט)
המחזור השלישי בליגה הלאומית נפתח אחה"צ (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל פ"ת אירחה את הפועל מרמורק וניצחה 0:3, הפועל ראשון לציון פגשה את המוליכה הפועל כפר סבא למשחק שהסתיים ב-1:1. הירוקים איבדו נקודות ראשונות העונה אך נותרו ראשונים בטבלה.



מאמן כפר סבא, מסאי דגו (דני מרון) 


הפועל נצרת עילית צברה שלוש נקודות ראשונות עם 1:3 על הפועל חדרה, הפועל ר"ג אירחה את הפועל רמת השרון למשחק שהסתיים ב-1:1.רמת השרון שנייה בטבלה וגם היא איבדה נקודות ראשונות העונה. מכבי הרצליה פגשה את עירוני נשר ונפרדה ממנה ב-0:0. 




הפועל פ"ת – הפועל מרמורק 0:3 
הפועל פ"ת עלתה ל-0:1 בדקה ה-22 כשנס זמיר קיבל את הכדור מימין לרחבה, ומ-17 מטר שלח בעיטה לחיבורי שערו של צליל חתוכה. בדקה ה-65, המלאבסים ביססו את יתרונם מול העולה החדשה. נס זמיר התנהל עם כדור, מסר לעמירן שקלים שהניף רגל ושלח כדור אדיר מ-17 מטרים לרשת. שער ענק. 



בדקה ה-80 0:3 להפועל פ"ת. כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות המארחת, אחרי שלידור כהן נגע בכדור בידו ברחבה והורחק. אור ברוך בעט, צליל חתוכה הדף לקורה וברוך עט על הכדור החוזר וכבש. 


הפועל ראשון לציון – הפועל כפר סבא 1:1
הירוקים, מוליכי הטבלה, זכו בפנדל אחרי עבירה ברחבה. עומר פדידה בעט מהנקודה הלבנה מדויק פנימה. בדקה ה-54, 1:1. מור שקד העביר כדור רוחב, והיל מריסאת כבש מקרוב. 



אחרי שני הפסדים בשני מחזורי פתיחת העונה, נקודת ליגה ראשונה לאייל ברקוביץ' ולראשון לציון, מול איבוד נקודות ראשונות ליורדת מליגת העל ולמאמנה מסאי דגו.




הקהל של הפועל כפר סבא בראשון לציון (דני מרון)





מחאת אוהדי ראשון לציון ביציעים נגד העירייה (דני מרון)


הפועל נצרת עילית – הפועל חדרה 1:3
הפועל חדרה הגיעה למשחק החוץ שנערך בעילוט עם מאמנה החדש ניסו אביטן. כבר בדקה השלישית עלתה נצרת עילית ל-0:1 אחרי שאחמד קאסום בעט לפינה וכבש שער מהיר. בדקה ה-15 כבר 0:2. אייל דנין קיבל כדור ובעט לפינה העליונה של השער. 



חדרה חזרה למשחק עם שער מצמק מוזר בדקה ה-42. ויטלי גנון בעט מ-25 מטרים, איבגי הדף בצורה רשלנית לשערו. בדקה ה-59 עלתה המארחת ל-1:3. חוליו סזאר נגח מקרוב פנימה והגדיל שוב את יתרונה של נצרת עילית. 


הפועל רמת גן – הפועל רמת השרון 1:1
הפועל רמת גן כבשה שער מהיר כבר בדקה השישית. עוז פרץ קיבל כדור ברחבה ולא התקשה לכבוש. על סף שריקת המחצית, פאדי זיידאן ברח להגנה, קיבל כדור עומק וכבש את שער השוויון. 


מכבי הרצליה – עירוני נשר 0:0
האחרונה בטבלה , מכבי הרצליה, צברה נקודה ראשונה העונה אך נותרה במקום ה-16. נשר שני מקומות מעליה כשלה שתי נקודות ליגה.
  


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי