לאומית: בני לוד וקטמון נפרדו ב-1:1, ניצחון 0:2 לנצרת בעפולה

ברוכיאן. מקווים לחזור ולראות אותו משחק בקבוצה
ברוכיאן. מקווים לחזור ולראות אותו משחק בקבוצה | צילום: הפועל קטמון

חסן אבו זייד כבש צמד והעניק ניצחון חשוב לצפוניים בדרבי של עמק יזרעאל. ויקטור מרעי ניצל טעות בהגנה של הקבוצה מהבירה, אך אבירם ברוכיאן השווה מהנקודה הלבנה

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)

המשחקים הנוספים במחזור השלישי בליגה הלאומית הסתיימו היום (שני), כשרק הדרבי התל אביבי הקטן בין הפועל תל אביב לבית"ר ת"א/ רמלה ייערך ב-12 בספטמבר. בני לוד והפועל קטמון נפרדו ב-1:1, ובמקביל מכבי אחי נצרת השיגה ניצחון חוץ על הפועל עפולה 0:2.

בני לוד – הפועל קטמון 1:1
הלודאים הגיעה להתמודדות כשהם במקום השביעי, לעומת יריבתם מהמקום ה-11. על סף המחצית הראשונה ויקטור מרעי ניצל טעות בהגנת קטמון וכבש יתרון מבטיח ללוד, 0:1 במחצית. האדומים עלו למחצית השנייה במלוא העוצמה, ובדקה ה-66 קטמון זכתה בפנדל שאבירם ברוכיאן הוותיק הבקיע והשווה ל-1:1. רק חלפה דקה לאחר השוויון, ואריאל הדר ספג כרטיס צהוב שני והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים עד שריקת הסיום.

הפועל עפולה – מכבי אחי נצרת 2:0
בדרבי של עמק יזרעאל עפולה אירחה באצטדיונה הביתי את אחי נצרת, כששתי הקבוצות מגיעות עם אותו המאזן וממוקמות במקום התשיעי והעשירי בהתאם. בדקה ה-43 חסן אבו זייד העלה את הירוקים ליתרון 0:1, והוריד את קבוצתו במומנטום. בדקה ה-67 גיזי דובור מעפולה הורחק בכרטיס אדום. אבו זייד השלים צמד בדקה ה-83, כשדייק מהנקודה הלבנה.

אבירם ברוכיאן. הציל נקודה
אבירם ברוכיאן. הציל נקודה (עידן סלם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי