0:3 וניצחון בכורה לראשל"צ, משחק משוגע בנצרת עילית

אלירן סיימון
אלירן סיימון | דני מרון

לאומית: חניכיו של ניר ברקוביץ' זכו בשלוש נקודות ראשונות, ושלחו את מרמורק מתחת לקו האדום. 2:3 לחניכיו של הוכנבויים על הפועל רמת גן ובנאדו, עפולה השיגה 1:2 יקר אצל נשר

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו, כששלושה משחקים היו במוקד. עירוני ראשון לציון השיגה את ניצחונה הראשון העונה מול מרמורק 0:3, נצרת עילית והפועל רמת גן עם הציגו משחק מלא מהפכים ומחצית ראשונה אדירה והפועל עפולה השיגה ניצחון חוץ חשוב על עירוני נשר.

הפועל נצרת עילית – הפועל ר"ג 2:3
המשחק הכי הגיע מאצטדיון "גרין". קבוצתו של ירון הוכנבוים עלתה ליתרון בדקה ה-19, כשאלירן דנין מצא ברחבה את יהב גורפינקל, ואקס מכבי חיפה נגח לרשת. רק חלפו שש דקות, ועופרי ארד מרמת גן השווה בנגיחה מתוך רחבת החמש. בדקה ה-36 רמת גן הצליחה להפוך את הקערה על פיה. לירן רוטמן ינצל באלגן ברחבת נצרת עילית, ונגח מקרוב לרשת. מחצית ראשונה מטורפת הסתיימה ב-2:1 לרמת גן. בדקה ה-52 חניכיו של הוכנבוים הצליחו להשוות, כשגורפינקל השלים צמד עם בעיטה מדויקת מתוך הרחבה. השיגעון לא הסתיים. בדקה ה-77 נצרת עילית שוב הפכה את התוצאה, כשבעיטה של ז'וליו סזאר ננעצה ברשת ושלחה את המקומיים לחגוג שלוש נקודות. בתוך תוספת הזמן נשרק פנדל לטובת רמת גן, אך אבי איבגי בן ה-38 עצר את הכדור ושלח את חבריו לשמוח לאחר משחק משוגע.

הפועל מרמורק – הפועל ראשל"צ 3:0
שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות מהתחתית רק שתי נקודות מפרידות ביניהן. ראשל"צ, שלא ניצחה מתחילת העונה, עלתה ליתרון בדקה ה-34. גיל יצחק התמקם במרכז הרחבה, ונגח לרשת מקרוב. אוגו אזיצ'וקו סיים התקפה מתפרצת עם בעיטה אדירה לרשת וקבע 0:2 לכתומים בדקה ה-83. מור שקד חתם את תוצאת המשחק עם השלישי בדקה ה-90.

עירוני נשר – הפועל עפולה 2:1
שתי הקבוצות הגיעו לאצטדיון העירוני בנשר כשרק נקודה הפרידה ביניהן. נשר עלתה ליתרון בדקה ה-20 כשבריאן ז'ונס ניצל הדיפה לא טובה ובעט מהאוויר לרשת. בדקה ה-51 כדור קרן הגיע אל מתיאס מרטין הארגנטיני, שנגח בקלות לרשת ואיזן ל-1:1. בדקה ה-77 הגיע המהפך, לאחר שנגיחה של נתנאל גולדמן נחתה ברשת ושלחה את בני בן זקן וחניכיו עם מלוא הנקודות. 


בן זקן, ניצחון חשוב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי