ר"ג מעדה עם 1:1 מול הפועל פ"ת, 2:3 דרמטי לבית"ר ת"א/רמלה

בנאדו
בנאדו | עדי אבישי

אריק בנאדו ממשיך לאבד גובה עם תיקו שלישי ברציפות. צמד של ג'אן ושער של יצחק סידרו לתורג'מן שלוש נקודות מול מרמורק. רמה"ש גברה 0:1 על לוד

(גודל טקסט)
המחזור השישי בליגה הלאומית נפתח הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל רמת גן אירחה את הפועל פתח תקווה ונפרדה ממנה ב-1:1, הפועל ניר רמת השרון גברה במגרשה 0:1 על בני לוד, והפועל מרמורק אירחה את בית"ר תל אביב/רמלה למשחק שסיפק את הדרמה הגדולה בסיומה ניצחו שחקניו של עמיר תורג'מן 2:3.


הפועל רמת גן – הפועל פ"ת 1:1
הקבוצה של אריק בנאדו פתחה את העונה בצורה רעה מאוד ומצאה עצמה ערב המחזור עמוק בתחתית הטבלה הלאומית. היום היא הגיעה נחושה וזה הספיק לה לשער יתרון מהיר, כברק בדקה השמינית. אחרי ערבוביה ברחבת האורחים, הכדור הגיע אל שגיב כהן שהגביה לעבר ניר שרון, והקשר הצעיר בעט מדויק לרשת, 0:1 למארחת. זאת הייתה גם תוצאת המחצית.


 



בדקה ה-65 הפועל פתח תקוה חזרה למשחק כשהשוותה ל-1:1. גל צרויה קיבל כדור על סף רחבת רמת גן, הסתובב ובעט חזק ומדויק לרשת. פתח תקווה עם הפנים לצמרת, רמת גן שקועה עמוק בתחתית.



בנאדו. עמוק בתחתית הטבלה הלאומית (עדי אבישי) 


הפועל ניר רמת השרון – הפועל בני לוד 0:1
רמת השרון של חיים שאבו ממשיכה בעונה טובה ודבוקה לחבורה המובילה. הפעם כדור עונשין מ-11 מטרים נפסק לזכותה, והבלם גל מאיו בעט היטב מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 חשוב על החבורה של סלימאן אזברגה.


הפועל מרמורק – בית"ר ת"א/רמלה 3:2
החבורה של עמיר תורג'מן השיגה ניצחון חשוב על העולה החדשה. מרמורק עלתה ל-0:1 בדקה ה-19 לאחר שאלכסנדר ראקיץ' נגח מקרוב לרשת. חלפו רק שש דקות והאורחים השוו. דור ז'אן המשיך את הכושר הנהדר שלו כשנגח מדויק לרשת וקבע 1:1. על סף השריקה למחצית, זכו הבית"רים בכדור עונשין מ-11 מטרים. דור ז'אן בעט מדויק לרשת והשלים מהפך עם צמד.



תורג'מן, יכול לחייך (אודי ציטיאט)


מרמורק לא ויתרה ותקפה מתחילת המחצית השנייה ובדקה ה-52 היא באה על שכרה. פנדל נשרק לזכותה, איציק אבושדיד דייק וקבע 2:2. אלא שבדקה ה-86 הכריעו האורחים את המשחק הדרמטי משער של החלוץ רז יצחק ושבו הביתה עם ניצחון יקר – 2:3. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי