אופיר חיים חתם בעפולה: "קיבלנו המלצות חמות"

אופיר חיים. אוויר פסגות
אופיר חיים. אוויר פסגות | צילום: האתר הרשמי של הפועל ראשל"צ

אקס שעריים ועוזרו לשעבר של גיא לוזון יירש את בני בן זקן שנטש לבית"ר. היו"ר דני אסולין: "יתרום לנו רבות". עירוני נצרת עילית תעמוד לדין בגין אירועי המשחק מול ראשל"צ

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

המאמן אופיר חיים חתם בהפועל עפולה מהלאומית והפך למאמן השלישי של הקבוצה העונה אחרי ראובן עטר ובני בן זקן שהתפטר בימים האחרונים על מנת לעבור לבית"ר ירושלים.

הקבוצה בדקה את מועמדותם של ראובן עטר מאמן מ.ס אשדוד ושל אייל לחמן שפוטר ממכבי הרצליה אך הפור נפל על אופיר חיים שלא אימן מאז ירד עם מכבי שעריים לליגה א'.

במהלך היממה האחרונה ערכו ראשי עפולה מספר ישיבות וזאת בכדי להספיק ולמנות מאמן רגע לפני יציאתו של מנכ"ל הקבוצה ששי יעקב לחופשה פרטית בארה"ב. יעקב בצוותא עם יו"ר הקבוצה דני אסולין הגיעו לסיכום כי חיים הוא המאמן הראוי להוביל את הקבוצה. המאמן נפגש עם אסולין כדי לחתום רשמית על חוזה. אסולין אמר לספורט1:" קיבלנו המלצות חמות על חיים ואנחנו בטוחים שהוא יתרום לנו". ששי יעקב הוסיף: "אני שמח שהגיע מאמן צעיר ושאפתן. אני מודה באופן אישי לחברי אבי נימני שעזר בקידום הבאתו של אופיר לעפולה מאחל לו ולכולנו דרך צלחה".

חיים בן ה-42 החל את קריירת האימון שלו בהפועל מרמורק, עבד גם בקביליו יפו ובהמשך בנוער של הפועל תל אביב אותו הוביל לזכיה בגביע. בהמשך אימן בהפועל ראשון לציון ואשתקד שימש תקופה קצרה כעוזר מאמן בהפועל תל אביב לצד גיא לוזון בהמשך נדד למכבי שעריים אחרי עזיבתו של ניר קלינגר אך לא השכיל להשאיר את הקבוצה בליגה. העונה אף הוזכר כאופציה לאימון מכבי פתח תקווה אחרי עזיבתו של קובי רפואה.


אופיר חיים, מצא קבוצה (אריאל שלום)

עירוני נצרת עילית תעמוד לדין בגין אירועי ראשל"צ
עירוני נצרת עילית תעמוד לדין בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין האירועים החמורים שהתרחשו במשחק מול הפועל ראשון לציון. כזכור, ביום שלישי שעבר מספר אוהדי שחקני נצרת עילית התעמתו עם אנשי ראשל"צ לאחר ניצחון החוץ של הקבוצה מעיר היין. 

"לאחר שריקת הסיום, התפתח אירוע המוני בין שתי הקבוצות ובעלי התפקידים", נכתב בדו"ח השיפוט. "אוהד נצרת עילית הגיח מכיוון היציע המזרחי ונגח בראשו של שחקן ראשל"צ. השחקן נזקק לטיפול רפואי. לאחר הנגיחה נמלט האוהד לתוך האירוע".

"כחלק מהאירוע רונן מרקו גזבר/קופאי המועדון תקף את מאמן ראשל"צ ניר ברקוביץ'. מרקו אמר לעוזר השופט: 'מי אתה בכלל, עוף מכאן. אתה יכול להרחיק אותי'. עם ירידת שחקני ראשל"צ מכר הדשא לחדר ההלבשה נזרק בקבוק מים מכיוון היציע אשר פגע באחד משחקי ראשל"צ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי