הפועל ת"א נגד הקהל, שחקן: נשר התכוננה כמו קבוצה ספרדית

אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א | מאור אלקסלסי

אחרי ה-2:1 הסנסציוני לקבוצה הצפונית, גורם בסביבת האדומים תקף את הקומץ שקרא למוטי איוניר להתפטר: "לא כך אנחנו רוצים לראות את האוהדים מתנהלים", הקבוצה תעמוד לדין בגין זריקת חפצים לכר הדשא

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה אמש (שני) את הפסד הליגה השני שלה ברציפות, הפעם 2:1 לנשר, מה שיוצר אווירה קשה סביב הקבוצה ובקרב האוהדים, שאחרי האופוריה של חמשת הניצחונות בפתיחת העונה נקלעו לתוך המציאות – הדרך חזרה לליגת העל לא תהיה שנה של טיול ברחבי מדינת ישראל.

גורם בסביבת הקבוצה: "הנורה האדומה נדלקה כשחלק קטן של האוהדים קראו למאמן מוטי איוניר להתפטר. לא כך אנחנו רוצים לראות את האוהדים הטובים ביותר בארץ מתנהלים, וחובה לעצור את המהלך כדי שלא ליצור הפרדה בין האוהדים לקבוצה. במחזור הליגה הקרוב יוצאים למשחק חוץ נגד הפועל חדרה וצריך שהרוח הרעה מהיציעים תשתנה לתמיכה במאמן ובשחקנים".

המאמן מוטי איוניר ניסה שלא להתרגש ואמר: "כבר עברנו מקרים של מחאת אוהדים ואני קשוב ללחץ ולקללות. צריך לחזור להתאמן, להתחבר ולהאמין במה שתכננו בתחילת העונה כי זה לא גביע. לא הגענו לליגה הלאומית כדי לטייל וזה עכשיו ברור". איוניר טען כי המחצית הראשונה של קבוצתו הייתה חוסר כבוד והמחצית השנייה חוסר מזל. בתחילת העונה ציינו בהפועל תל אביב את המשחק במגרש של נשר כמוקש שצריך לפרק ולעבור.

נשר חוגגת על הפועל תל אביב
נשר חוגגת על הפועל תל אביב. כמו קבוצה ספרדית (מאור אלקסלסי)

שחקן בקבוצה: "הקבוצה מנשר הייתה מתחת לקו האדום, והתכוננה למשחק הזה כמו שהקבוצות הספרדיות מכינות עצמן למשחקים נגד ריאל מדריד וברצלונה ולפעמים מצליחות לנצח. נכין עצמנו לסוג משחקים כזה, אין ספק שההפסד יהפוך לשעון השכמה אדום". בהפועל ממתינים להמשך הליך הבוררות מול אדי גוטליב בשבוע הבא, בו ייקבע אם הבלם יהיה חייב לכבד את חוזהו לשנתיים נוספות מעבר לעונה הנוכחית ולחזור מעבר לאימונים, או שייקבע תג מחיר לעזיבתו ובכסף שיכנס ישתמשו לחיזוק הקבוצה בשחקן זר ובשני ישראלים בחלון ההעברות של ינואר.

מסתמן כי החלוץ הארגנטינאי פדרו גלבאן מתוכנן לשוב נגד הפועל חדרה להרכב הפותח לאחר שבמשך ארבעה משחקים עלה מהספסל כמחליף. הפועל תל אביב תועמד לדין בעקבות דו"ח השופט לאחר שמיציע האוהדים, אליו הגיעו למעלה מ–1000 אדומים, נזרקו לכר הדשא כוסות משקה , מצתים וחפצים שונים. אביחי ידין וניר לקס הפצועים ימשיכו בטיפולי ההחלמה וישובו לשחק רק בעוד כחודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי