איתן ספיר זומן לחקירה בנוגע לקשריו עם טביב בניהול הפועל ת"א

אלי טביב
אלי טביב | צילום: דני מרון

שלב החקירות בנוגע למצבם הכלכלי של האדומים הגיע לספיר, שהתחמק מקבלת הזימון לחקירה וזומן על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב. ספיר החזיק בקשרים עם טביב בתקופה בה ניהל את הפועל ת"א ואף היה קשור להפועל כפ"ס

(גודל טקסט)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה היום (חמישי) לאיתן ספיר להתייצב לחקירה בנושא הפועל תל אביב, זאת במסגרת תיק הפירוק של המנהלים המיוחדים. הסיבה לפיה ספיר זומן לחקירה היא הקשר שיש לו עם אלי טביב, בתקופה החזיק בהפועל תל אביב.

על פי נימוקי הבקשה נטען כי: "המנהלים המיוחדים, שאול קוטלר וחן ברדיצ'ב, לזמן את המשיב (ספיר) לחקירה ולקבל ממנו מידע נדרש". ספיר התחמק מהגעה לחקירה, אך לבסוף נמצא על ידי אחד החוקרים. בתצהיר של החוקר נכתב: "מר ספיר הינו דמות מוכרת בכפר סבא, ולמיטב ידיעתי בהיותו קשור להפועל כפר סבא". מדובר בפעם הראשונה בה אדם שקשור לטביב זומן לחקירה בנוגע לפירוק האדומים.  

חשוב לציין כי ספיר היה שותף לאחד מהעסקים שיש לטביב ועל פי החשדות גם היה מעורב בניהול האדומים, בתקופה בה בעלי בית"ר ירושלים הנוכחי שיתף פעולה עם מוני הראל. על פי החשד, ספיר סיפק לאדומים שירותי קייטרינג בסך מיליון שקלים דרך חברה המשותפת לו ולטביב. 



בצרות? טביב (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי