ההתאחדות אישרה: אג'ידה יצטרף להפועל חדרה

אוסטין אג'ידה
אוסטין אג'ידה | אתר רשמי

תקדים: ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי השוער הניגרי יוכל להצטרף לקבוצה באופן מיידי. אקס הפועל באר שבע,שהרשים במשחק האימון מול הפועל חיפה, ינסה לסייע לקבוצה של אביטן

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל קיבלה היום (שישי) את אחת ההחלטות המעניינות ביותר בנושא מעבר השחקנים ואף ציינה כי מדובר בתקדים חד פעמי כאשר אפשרה לשוער הניגרי אוסטין אג'ידה להצטרף מיידית להפועל חדרה. במכתב שהוציאה הבוקר נכתב: "בנסיבות האישיות והמיוחדות של המערער, לרבות העובדה שלא שיחק שנתיים וחצי, ומבלי שיהיה בכך להוות תקדים למקרים אחרים, ההתאחדות תסכים לפנים משורת הדין לרישום החריג של המערער בשורות קבוצת הפועל חדרה".

על פי חוקי ההתאחדות לכדורגל שחקן שאינו רשום באף קבוצה יכול לחתום בקבוצה אחרת רק במסגרת מועדי ההעברות אך הסיפור של השוער הניגרי והפועל חדרה מעט שונה. השוער היה אמור לחתום כבר בקיץ במדי חדרה אך לבסוף במועדון החליטו שלא להחתימו והשוער פנה לבוררות ושם טען בתחילה כי חדרה הפרו את החוזה. במקביל נערכו מספר שיחות בין הצדדים ובהם הוחלט כי אג'ידה יצטרף לאימוני חדרה ושם הוא הרשים את המאמן ניסו אביטן, שהחליט לתת צ'אנס נוסף. הצדדים אף סיכמו את תנאיו הכספיים של השוער ואף פנו לבורר והסבירו כי ברצונם להמשיך בשיתוף הפעולה עד לסיום העונה.

במוסד הבוררות הודיעו כי הם מאשרים את ההסכם החדש בין השוער לבין הפועל חדרה והבוקר גם ההתאחדות לכדורגל אישרה את המהלך. אג'ידה שיחק אתמול מחצית אחת במשחק האימון של הקבוצה מול הפועל חיפה והיה בין המצטיינים על כר הדשא וצפוי להפוך לשוער הראשון של הקבוצה ואף לפתוח במשחק הליגה הקרוב מול בני לוד, בשבוע הבא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי