בשורות רעות להפועל ת"א: גנדה גמר את העונה

גנדה
גנדה | מאור אלקסלסי

החלוץ נפצע ברצועות הברך, האדומים יאיצו את המגעים לצירוף שחקן התקפה. עגייב נמצא בראש הרשימה של הצוות המקצועי. חברת הבנייה יילמזלר תעניק חסות

(גודל טקסט)

בשורות רעות להפועל תל אביב. החלוץ ג'וזף גנדה ייעדר עד סיום העונה לאחר שתוצאות בדיקות האולטרסאונד ובדיקת ה-MRI שעבר הראו שנפגע בצורה קשה ברצועות הברך וככל הנראה יהיה חייב לעבור ניתוח.

גם לפני הבשורות הקשות האדומים התכוונו לצרף חלוץ זר וכעת יאיצו את המגעים לכך כשלצוות המקצועי יש כבר מספר מועמדים לתפקיד. גם מספר שחקנים ישראלים נמצאים על הכוונת, כשבראש הרשימה נמצא אמיר עגייב מבית"ר ירושלים.

הפועל ת"א תחסר הערב (שני, 19:00) מול הפועל רמת השרון את אביחי ידין ודניאל גרץ. מי שאמור לשוב להרכז הוא ניר לקס. את עמדת הבלם ימלא אדי גוטליב, כשאוראל דגני ישחק דווקא בקישור. החלוץ פדרו גלבאן יפתח שוב על הספסל.

אמיר עגייב. יעבור מבית
אמיר עגייב. יעבור מבית"ר להפועל? (עדי אבישי)

בעניין אחר, חברת הבנייה יילמזלר, אשר שותפה בין השאר לאצטדיון בלומפילד המשודרג, תעניק חסות להפועל ת"א. יילמזלר אחראית בין היתר על בניית השלד למגדלי יו בתל אביב, מתחמי איקאה, הולילנד, מגדל הפיקוח בנתב"ג ועוד.

הבעלים זאב גרינברג אמר: "החלום של כולנו הוא לחזור סוף סוף הביתה, לאצטדיון בלומפילד. בימים אלה הפרויקט נמצא בעיצומו ושיתוף פעולה עם החברה אשר בונה את השלד למתקן המפואר, שנחשב לביתה ההיסטורי של הפועל תל אביב, הוא טבעי לחלוטין. ברוכים הבאים למשפחה האדומה".

מנכ"ל החברה אחמט אריק אמר: "אנו רואים במועדון הפועל תל אביב שותף לדרך שלנו ומקווים כי יחדיו נוכל לחנוך בקרוב את אחד הפרויקטים הגדולים בו אנו נוטלים חלק. כולנו מקווים שנחזור ביחד לבלומפילד ובכוחות משותפים גם ניצור עתיד טוב יותר למועדון".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי