0:0 ביתי לכפ"ס מול ר"ג, הפער מהפועל ת"א גדל ל-2 נקודות

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

הירוקים ומאמנם מסאי דגו, החמיצו הזדמנות לברוח ליריבותיהן בצמרת. רמת השרון הובסה בביתה 4:0 על ידי חדרה, אחי נצרת שלישית אחרי 0:0 ביתי מול בית"ר ת"א/רמלה

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני). במוקד עמד המשחק שבו אירחה המוליכה הפועל כפר סבא את הפועל רמת גן ונפרדה ממנה ב-0:0. בעקבות התיקו, הגדילה המנצחת את הפער מהמקום השני לשתי נקודות. 

מכבי אחי נצרת אירחה את בית"ר ת"א/רמלה למשחק שבו לא נכבשו שערים. הנקודה שליקטה אחי נצרת העלתה אותה למקום השלישי בטבלה על חשבון קטמון, שירדה לרביעי. עירוני רמת השרון פגשה בביתה את הפועל חדרה והובסה במפתיע 3:0.

הפועל כפר סבא – הפועל רמת גן 0:0
הירוקים הגדילו את הפער בפסגה לשתי נקודות מהפועל תל אביב השנייה בטבלה. הפער מאחרי נצרת שבמקום השלישי, עומד על ארבע נקודות. היריבה הפועל רמת גן, לא הפסידה כבר חמישה משחקים רצופים והיא ממשיכה במסע התאוששות האיטי שלה אחרי פתיחת עונה גרועה.


שאבו. תבוסה ביתית צורבת (עדי אבישי)

עירוני רמת השרון – הפועל חדרה 4:0
שתי הקבוצות הצמודות זו לזו במרכז הטבלה נפגשו ברמת השרון. כבר בדקה ה-12 עלו האורחים ל-0:1 אחרי שסלים עמאש כבש שער יתרון. שלוש דקות להפסקה, עלתה הפועל חדרה ל-0:2 משער של אסי גומה. האורחת ביססה את יתרונה בדקה ה-53 משער של דיא לבאבידי וזה כבר 0:3 לחדרה. בדקה ה-72, הפסד רמת השרון הפך לתבוסה כשאוהד קדוסי הוותיק קבע 0:4.

מכבי אחי נצרת – בית"ר ת"א/רמלה 0:0
המארחת כבר עם ארבע תוצאות תיקו רצופות, החמיצה הזדמנות להשתוות במספר הנקודות לזה של הפועל תל אביב השנייה. התיקו הקפיץ את הירוקים למקום השלישי בטבלה משם ירדה הפועל קטמון למקום הרביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי