הפסד סנסציוני לאחי נצרת בהרצליה, תיקו לקטמון בראשל"צ

שחקני מכבי אחי נצרת
שחקני מכבי אחי נצרת | עדי אבישי

שלוש הקבוצות החמיצו הזדמנות פז לשפר עמדות בטבלה, ואפילו חדרה לא הצליחה להיצמד אליהן. יוסי שבחון היה שם בדקה ה-87 כדי להדהים

(גודל טקסט)

שישה משחקים שוחקו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-17 של הליגה הלאומית. הפתעת הערב הגיעה מהרצליה, שם גברה המארחת מהתחתית על אחי נצרת.

מכבי הרצליה – אחי נצרת 1:2
הפתעת המחזור הגיעה מהמפגש שבעשור הקודם שוחק בליגת העל. הירוקים איבדו נקודות יקרות במאבק העליה, ונכנעו לשער דרמטי של יוסי שבחון בדקה ה-87.בדקה ה-21 עוד הייתה אופטימיות בקרב האורחים, כשחסן אבו זייד העלה את הקבוצה ליתרון מפצצה לחיבורים מכ-16 מטרים, אלא שכעבור שמונה דקות מוחמד הינדי השווה מתוך הרחבה. ההרצליינים עם נקודות קריטיות שמלחיצות את בני לוד לה ארבע נקודות יותר, ושתשחק מחר נגד הפועל תל אביב.

הפועל נצרת עילית – הפועל רמת השרון 1:0
שתי נקודות בלבד הפרידו בין הקבוצות ערב המחזור, אך האורחת הצליחה לצאת מאצטדיון גרין עם ניצחון מורלי נהדר, והיא קרובה יותר לצמרת מלתחתית. פאדי זידאן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-63, ויורציה גרץ הורחק בדקה ה-83.

הפועל ראשון לציון – הפועל קטמון 0:0
תיקו מאכזב עבור שתי הקבוצות. השמועה על הפסדה של אחי נצרת הייתה אמורה לתת מוטיבציית שיא, בטח לאור פער הנקודה ביניהן, אך כעת נוצר משולש של שלוש הקבוצות בעלות 28 הנקודות במקומות 3-5. ג'ורג' אקפאביו פונה המהלך המשחק לבית החולים עקב חשש לשבר בידו.

זדה
זדה. ממשיכים לאכזב אחרי ההדחה מהגביע (דני מרון)

בית"ר תל אביב/רמלה – עירוני נשר 0:3
ניצחון חשוב למארחת שלא נתנה לקבוצות הצמרת לברוח, ונותרה בתמונה ובמרחק סביר מהמקום השני. נשר החלשה ממשיכה במסע שלה לליגה א', כשהיא עדיין על תשע נקודות מ-17 משחקים. בן מייזר (19) ורועי דיין (24) סידרו את הניצחון הביתי תוך חמש דקות באמצע המחצית הראשונה. 

הפועל חדרה – הפועל עפולה 1:1
משחק קצבי בחדרה שלא הגיע להכרעה. המארחת יכולה הייתה להידבק לחבורת הצמרת, אך החמיצה גם היא את ההזדמנות. גיא כהן העלה את חדרה ליתרון כבר בדקה השישית, אך בדקה ה-67 הכניע ערן אזרד את אג'ידה.

הפועל רמת גן – הפועל מרמורק 0:0
המארחת לא הצליחה למנף את ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה ונותרה מסובכת בתחתית הטבלה. גיא משפתי הורחק אחרי עימות כולל בין שחקנים משתי הקבוצות, באירוע שהיה המעניין ביותר ב-90 הדקות המשמימות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי