גלבאן דחה הצעה כספית מאח"י נצרת. לא בסגל נגד בני לוד

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | אודי ציטיאט

השחקן שלא נמצא בתכניות של רפואה בהפועל תל אביב דחה הצעה כספית מפתה והוא מעוניין לעבור לליגת העל. האדומים קרובים לצירוף חלוץ זר במקומו

(גודל טקסט)

החלוץ הארגנטינאי של הפועל תל אביב פדרו גלבאן לא הוזמן למשחק הערב בחוץ נגד בני לוד. לגלבאן נאמר לחפש מועדון חלופי והוא לא נכלל בתכניות המקצועיות של המאמן קובי רפואה להמשך העונה, כשחלוץ זר שאמור לתת תשובה להצעה הכספית שקיבל על הפרק, כמו גם שחקנה של עירוני קריית שמונה דידייה ברוסו.

גלבאן דחה בתחילת השבוע הצעה כספית שהוגדרה כמפתה מקבוצת מכבי אח"י נצרת אשר מבקשת להעפיל לליגת העל בסיוע של גלבאן. על פי גורמים בסביבת החלוץ הארגנטינאי הוא יהיה מוכן לעזוב אם יקבל הצעה מקבוצה בליגת העל אשר תדאג לו לחוזה לעונה וחצי ובשכר שלו בהפועל תל אביב. במקומו של גלבאן יהיה בסגל שחקן קבוצת הנוער עמית מלכה.

המאמן רפואה יעמוד לפני המשחק בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בשל התערבות בניהול המשחק בגביע המדינה נגד מכבי חיפה כשקבע את רשימת השחקנים שיבעטו את הפנדלים בהיותו מורחק. על הקווים יעמדו שוב מאמן הכושר עופר דורון ועוזר המאמן דורון מוכתרי.


ברוסו. ילבש אדום? (לירון מולדובן)

מהמשחק ייעדרו הערב אדי גוטליב הפצוע בשריר המפשעה והקפטן אביחי ידין שנפגע נגד מכבי חיפה בברך ובנוסך ספג מכה בראש אשר מחייבת את אישור הרופא לשוב לשחק. להרכב הפותח יחזור עידו אקסברד וגם אופיר טקיאר שהצטיין נגד מכבי חיפה ימשיך בהרכב הראשון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי