עלו לפסגה: 0:2 ביתי להפועל ת"א על בית"ר ת"א/רמלה

הפועל ת"א
הפועל ת"א | עדי אבישי

עידן כהן (33) ושחר הירש (36), כבשו לזכות האדומים שניצלו את ה-0:1 המפתיע של ראשון לציון בכפר סבא. קטמון ניצחה 0:1 את בני לוד, מרמורק גברה 1:2 על הפועל פ"ת

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) והאיר פניו להפועל תל אביב שגברה בביתה 0:2 על בית"ר תל אביב/רמלה משערים של עידן כהן ושחר הירש במחצית הראשונה. האדומים עלו למקום הראשון בטבלה, תוך שהם מנצלים את ההפסד המפתיע 1:0 של הפועל כפר סבא בביתה להפועל ראשון לציון. הירוקים ירדו למקום השני. ראשון לציון במקום הרביעי.

אחרי תקופת בצורת, הפועל קטמון ניצחה בביתה 0:1 את בני לוד והיא משקיפה מהמקום השלישי על שני המקומות המובילים לליגת העל. הפועל מרמורק אירחה את הפועל פתח תקוה, פיגרה 1:0 וניצחה 1:2. הניצחון העלה את הרחובותים למקום ה-12, על חשבונה של הפועל רמת גן.

הפועל תל אביב – בית"ר תל אביב/רמלה 0:2
האדומים הגיעו למשחק אחרי הניצחון 0:1 על בני לוד במחזור שעבר, ורשמו ניצחון שני רצוף. שחקניו של קובי רפואה הסתדרו היטב ללא מאמנם המורחק. עידן כהן כבש ראשון (33), שחר הירש (36), השלים, בדרך לפסגת הטבלה.

אוהדי הפועל ת"א אומנם הגיעו בהמוניהם למושבה, אבל ללא חברי ארגון האולטראס שהחרימו את המשחק לאחר שהמשטרה מנעה מהם להכניס אבזרי עידוד. האוהדים קיללו את השוטרים ואלה עלו ליציע. אוהד אחד עוכב לחקירה.

מהלך המשחק
דקה 33, 0:1 להפועל ת"א – עידן כהן קיבל כדור ברחבה, בעט לפינה הקרובה ופנימה.


חגיגות בהפועל ת"א אחרי שער היתרון (עדי אבישי)

דקה 36, 0:2 להפועל ת"א – אביחי ידין פרץ עם הכדור ומסר לשחר הירש, החלוץ בעט מתוך הרחבה פנימה והכפיל את יתרון קבוצתו.


רק שלוש דקות חלפו והאדומים חוגגים שער שני (עדי אבישי)


אוהדי הפועל ת"א. האולטראס מחרימים את המשחק (עדי אבישי)

הפועל כפר סבא – הפועל ראשון לציון 1:0
המארחת כשלה במפתיע בביתה מול החבורה הנמרצת של ניר ברקוביץ' שמטפסת אט אט במעלה הטבלה והיא כבר רביעית, חזק בתמונת העלייה. שער בודד בכדור עונשין מ-11 מטרים שאותו כבש מור שקד בדקה ה-86, הכריע את המשחק.

הפועל קטמון – בני לוד 0:1
קטמון השלישית בטבלה, לא השיגה ניצחון בארבעת משחקי הליגה האחרונים עד הערב. הבצורת הזאת נשברה במשחק הביתי מול בני לוד מהתחתית משער של מיכאל ממן בדקה ה-65. בני לוד בצרות במקום ה-14, עם נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום.

הפועל מרמורק – הפועל פתח תקוה 1:2
חלום העלייה לליגת העל הולך ומתרחק מהמלאבסים שנכנעו היום לקבוצת התחתית מרחובות. מרמורק מנגד, זכתה בשלוש נקודות יקרות שהרחיקו אותה מהקו האדום והעלו אותה למקום ה-12 בטבלה, תוך שהיא מחליפה מקומות עם הפועל רמת גן. פ"ת הוליכה 0:1 משער של גל צרויה בדקה החמישית, 
ניקולאי דיאולגרוב (42) ועידן שריקי (61), הפכו את התוצאה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי