הפועל תל אביב ירדה מבניון: "רצינו וזה לא הבשיל"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

האדומים בדקו את הנושא אך מסתמן שהקשר לא יירד לליגה הלאומית: "לא צלח". בקבוצה מאמינים שעכו תשחרר את מוליץ', ובמקביל ממתינים שם להתפתחויות עם גילי ורמוט: "ממתינים לתשובתו ולהחלטת מכבי חיפה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב במקום הראשון בליגה הלאומית לאחר ניצחון על בית"ר ת"א/רמלה. במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד מכבי הרצליה שגם אותו לא ינהל המאמן קובי רפואה המורחק. רפואה מילא את העונש כפי שחוקי ההתאחדות החדשים דורשים, ולא נוצר אתמול באצטדיון המושבה כל קשר בין המאמן לקבוצתו. מתברר שהמאמן הגיע לפני היציאה לפתח תקווה למתחם חודורוב ועל הדשא הסינטטי במגרש האימונים התקיימה ההרצאה הטקטית.

הפועל תל אביב אמורה להתחזק כבר בימים הקרובים ולהנחית לתוך הסגל שחקן נוסף אחרי אמיר עגייב. בקבוצה מאמינים כי המו"מ עם הפועל עכו יבשיל וראשי הקבוצה ישחררו את החלוץ הבוסני פייסל מוליץ' עד סוף השבוע. לקבוצה מועמד זר נוסף, לאחר שהוחלט שלא לצרף מהפועל רעננה את החלוץ ג'ורדן פושה בשל עלויות כספיות גבוהות ומיסוי גבוה על הצרפתי בעונה הבאה.

ראשי הפועל תל אביב שוחחו עם קשר בית"ר ירושלים יוסי בניון, ולאחר שבדקו את נושא העלויות וההתחייבויות סביב הגעתו למשך עונה וחצי, הוחלט שלא להמשיך בשיחות. גורם בקבוצה: "נושא יוסי בניון לא צלח, רצינו אותו במתחם חודורוב וזה לא הבשיל, וכך זה יישאר".

בניון
בניון. לא צלח (דני מרון)

בהפועל תל אביב ממתינים לשחקן מכבי חיפה גילי ורמוט והשיחות איתו ממשיכות בתקווה למהלך פורץ דרך. את השיחות עם ורמוט מוביל הבעלים איציק ניסנוב שאמור לשוב מביקור בחו"ל ולהשלים את גיוס הכספים הנדרשים למהלך חזרתו של ורמוט לקדנציה שלישית באדום. גורם בכיר בחודורוב ציין: "אנו רוצים מאוד את גילי במקום הכי ראוי לו. השיחות ממשיכות ויש התקדמות. הכל עד הפרט האחרון נבדק וההמתנה שלנו היא לתשובת ורמוט ולמהלך שלו כמו גם להחלטה של מכבי חיפה".

כובש השער השני אתמול, שחר הירש אמר לאחר הניצחון: "שיחקנו כדורגל טוב והראינו מה אנחנו שווים. אמרו שהחלוצים לא פוגעים והפעם כבשו מגן וחלוץ תוך כדי משחק קבוצתי. צריך לראות כל משחק לגופו כי יש לנו המון שחקנים פצועים והכול נופל על 8-9 שחקנים. בסוף המשחק הרגשתי את הרגליים מפורקות. אני מתרכז בהפועל תל אביב ולא במה שעושה הפועל כפר סבא. הקהל של הקבוצה מדהים ולמרות שהחרימו לאוהדים את התופים היה כיף לשחק ואני רוצה שהקהל שלנו ימשיך להגיע לכל מקום".

עוד בהפועל תל אביב, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים, שהואשמו בהשלכת מספר מצתים למגרש במשחק אתמול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי