דור חוגי חתם בהפועל תל אביב, אקסברד ישוב לנצרת

חוגי
חוגי | ערן לוף

האדומים השלימו את צירופו של חלוץ הפועל רעננה שלא מצא את הרשת ב-295 הדקות שקיבל העונה, חוזהו עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. גוטליב ישוחח עם רפואה על עתידו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה לחזק את החלק ההתקפי. אחרי שאמיר עגייב הגיע מבית"ר ירושלים בתחילתו של החלון לפני כשבועיים, היום (שני) הצטרף לסגל גם דור חוגי שעזב את הפועל רעננה.

חוגי בן ה-22 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ולפני שעה קלה השלים את מעברו למתחם חדוררוב. כידוע החלוץ, גדל במכבי חיפה ושיחק גם בהפועל פתח תקווה ומכבי פתח תקווה. בעונה וחצי ברעננה כבש שני שערים ב-36 משחקי ליגה. העונה פתח רק שלוש פעמים, לא כבש והסתפק ב-295 דקות בלבד. חוזהו אצל האדומים הינו עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

חוגי אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה: "אני מתרגש לחתום במועדון גדול כמו הפועל תל אביב. לא צריך לדבר יותר מדי, כולם יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ומה המשימה החשובה שעומדת בפנינו. מקווה להצליח לשמח את האוהדים, יאללה הפועל".

לאור הבאתם של חוגי ושל עגייב, החלוץ עידו אקסברד יעזוב את המועדון, כחצי שנה לאחר שהגיע, וישוב לקדנציה שנייה במדי מכבי אחי נצרת בחוזה לעונה וחצי. בשורותיה של נצרת פרח אקסברד בעונת 2014/5 וכבש 25 שערים בכל המסגרות. להפועל תל אביב, כידוע, אמור להצטרף בימים הקרובים גם המגן השמאלי הבלגי מרווין פירסמן, שעזב את קמבור מליגת המשנה בהולנד.

במקביל, בהפועל תל אביב ממתינים לדידייה ברוסו מעירוני קריית שמונה ולפייסל מוליץ' מהפועל עכו, שניים שמנסים להשיג מקבוצותיהם את השחרור. מי שצפוי לעזוב כחלק מהשינויים הנרחבים הוא פדרו גלבאן, אם האדומים יצליחו למצוא קבוצה חלופית עבורו.


אקסברד. קדנציה שנייה באחי נצרת (אודי ציטיאט)

מי שעוד מעמדו לא ברור הוא הבלם אדי גוטליב, שכידוע בורר ההתאחדות עמיר זלוטי קבע כי הוא שייך להפועל תל אביב ולא יזכה לשחרור כפי שדרש. המאמן קובי רפואה ישוחח איתו בקרוב בניסיון להבין את תוכניותיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי