שלושה ימים אחרי פיטורי דגו: ז'וטאוטאס מונה למאמן כפ"ס

ריימונדס ז'וטאוטאס, יצחק שום
ריימונדס ז'וטאוטאס, יצחק שום | אתר רשמי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: מאמן נבחרת ליטא לשעבר ואחד הקשרים הטובים בתולדות מכבי חיפה, חתם לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת אצל המדורגת שנייה בלאומית. שום יעמוד הקווים ביום שני מול בית"ר ת"א/רמלה

(גודל טקסט)
הפועל כפר סבא הודיעה היום (שישי) על מינויו של ריימונדס ז'וטאוטאס למאמן הקבוצה, כשעל הסיכום והפנייה למאמן פורסם לראשונה בספורט1. שלושה ימים לאחר פיטוריו של מסאי דגו, יצחק שום מינה את הליטאי, ששיחק תחתיו במכבי חיפה ופנאתינייקוס, למאמן החדש של הקבוצה עם חוזה לסיום העונה ואופציה לעונה נוספת.


כזכור, ז'וטאוטאס שימש כעוזרו של בעלי כפר סבא באלניה ולדיקווקז. ב-2015 הוא מונה למאמן נבחרת ליטא, אך התפטר אחרי שנתיים בתפקיד. ז'וטאוטאס היה אחד הזרים הזכורים ביותר מתור הזהב של מכבי חיפה, במדי שיחק ארבע עונות וסייע לה להעפיל לראשונה לשלב הבתים של ליגת האלופות. בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "זו הצהרת כוונות ברורה מצד המועדון, חזרה לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי". 


אחרי החתימה, המאמן המריא לליטא וישוב לישראל ביום שני. הוא יצפה במשחק מול בית"ר תל אביב/רמלה, אותו יעביר שום. לאחר המשחק, ז'וטאוטאס יטוס לרוסיה ויתחיל לעבוד באופן רשמי ביום רביעי. הפועל כפר סבא מדורגת במקום השני בליגת הלאומית. היא רשמה העונה 11 ניצחונות ליגה, סיימה בשלוש תוצאות תיקו והפסידה חמישה משחקים. היא רחוקה שלוש נקודות מהפסגה ובשבוע האחרון היא העפילה לרבע גמר גביע המדינה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי