0:1 לעפולה על הפועל ת"א, 2:3 משוגע לבית"ר ת"א/רמלה על כפ"ס

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | דני מרון

האדומים נכנעו לשער של טוויטו, אך הצליחו לשמור על הפסגה. שום, ששב לקווים, ספג הפסד בתום דרמת ענק וצמד של על עביד בבכורה. 0:1 לאחי נצרת על נשר, ר"ג נכנעה 2:1 לחדרה, שרחוקה רק ארבע נקודות מהמקום השני

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שישה משחקים, שחלקם שוחקו היום בגלל מזג האוויר בסוף השבוע האחרון. במוקד: הפועל תל אביב נעצרה וספגה הפסד מול הפועל עפולה, גם הפועל כפר סבא איבדה נקודות במשחקה הראשון ללא מסאי דגו ומכבי אחי נצרת חגגה בבכורה של שלומי דורה. 



הפועל תל אביב – הפועל עפולה 1:0
אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הדהירה של המוליכה נעצרה מול הצפוניים של אופיר חיים, שחגגו ניצחון היסטורי על הפועל תל אביב. האדומים אירחו באצטדיון רמת גן בגלל עונש הרדיוס, ואף קיבלו בחזרה אל הקווים גם את קובי רפואה, אולם סיפקו הופעה מאכזבת. דודי טוויטו (33) הכריע עם ביצוע מלוטש מקצה הרחבה וסידר לאופיר חיים ניצחון שני ברציפות. רפואה, שבחר להחליף את מוטי ברשצקי כבר בדקה ה-35 מרוב כעס, עדיין בפסגה. 



יכולת דלה. ינקו (דני מרון) 


הפועל כפר סבא – בית"ר ת"א/רמלה 3:2
לא כך תיאר יצחק שום את החזרה שלו אל הקווים. הבעלים ירד לקווים, וחזה בקבוצה שלו סופגת שני שערים במחצית הראשונה. איהב על עביד, בהופעת בכורה בגיל 17, ירה בדקה ה-20 והכפיל דקה לפני המחצית מבישול של יוג'ין אנסה. מדובר בשער הראשון בשתי הליגות המקצועיות בישראל של יליד 2000. הקאמבק של הירוקים היה מהיר. תוך שש דקות (פנדל של עידן דוד בדקה ה-49 ודחיקה של מיקי יאזו בדקה ה-54) הפיחו תקווה בלויטה. דווקא אז, אנסה דהר קדימה ומול הגנה דלילה חצה את כל חצי המגרש הכריע בדקה ה-69. 


שום וז'וטא
שום וז'וטא. הבכורה תחכה (הפועל כפר סבא)


עירוני נשר – מכבי אחי נצרת 1:0

נועלת הטבלה לא הצליחה להקשות על שלומי דורה, שחגג בכורה מושלמת. עידו אקסברד חגג את הקאמבק עם שער בדקה ה-66, וקטע רצף בן שבעה משחקים ללא ניצחון. נשר עדיין במקום האחרון עם תשע נקודות. 


הפועל מרמורק – בני לוד 2:1

ניצחון חשוב של האורחת, שדילגה מעל מכבי הרצליה. דייגו סליס כבש כבר אחרי שתי דקות, מעוז סמיה (43) הוסיף שער אחרי הבישול לסליס ולוד סוף סוף מחייכת. גם שער של ניקולאי דיאוליגרוב (68), לא הצליח לסייע לניסן יחזקאל לשכוח מההדחה בגביע המדינה מול בית"ר ירושלים. 


הפועל נצרת עילית – הפועל פתח תקווה 0:1

המלאבסים, שנפרדו מאדריאן רוצ'ט, המשיכו לאבד קשר עם הצמרת. גיא דיין ירה פנדל בדקה ה-53 והנחיל לאורחת הפסד שביעי העונה. נצרת עילית עם נקודות חשובות במאבקי התחתית. 


הפועל חדרה – הפועל רמת גן 1:2

ניצחון שני ברציפות של המארחת, שלא מוותרת על הצמרת והיא רחוקה ארבע נקודות מהמקום השני, שמבטיח עלייה לליגת העל. עלי חטיב כבש כבר בדקה ה-30, כשגם שער של עדי תמיר בדקה ה-44 לא עצר את המארחת. אסי גומה (52) ירה את השני, והותיר את האורדונים מסובכים בתחתית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי