איציק ניסנוב: רפואה ימשיך, גוטליב יחתום על חוזה חדש

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

בעלי הפועל תל אביב כבר מתכנן את העתיד, ביום שני הקבוצה תנסה לחזור אל מסלול הניצחונות מול אחי נצרת. מוליץ' ופירסמן עשויים לערוך בכורה, בחוזהו של גוטליב ייכלל סעיף מכירה לאירופה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב המשיכה בהכנות לקראת המפגש מול מכבי אחי נצרת ביום שני, בתקווה להגדיל את הפער בפסגה. בקבוצה ממתינים עם התוכניות לקראת העונה הבאה, עד שהבטחת המקום בליגת העל יובטח. גורם במועדון סיפר לספורט1: "הפועל תל אביב היא אחת מארבע הקבוצות הבכירות בישראל, והיא תישאר כזו. קודם נעלה ליגה ואחרי זה נדאג שגם האוהדים ייהנו מהקבוצה". פייסל מוליץ' ומרווין פירסמן צפויים לערוך בכורה מול הקבוצה של שלומי דורה. 

בינתיים, איציק ניסנוב שב מעסקיו בסין ואחיו שרון חזר מבלגיה והשניים יצפו במשחק ביום שני. איציק ניסנוב סיפר לספורט1: "קובי רפואה ימשיך לאמן גם בעונה הבאה. החתימה איתו תהיה בתיאום מולו ובזמן המתאים. גם אדי גוטליב יקבל הצעה כספית חדשה ויחתום על חוזה חדש".

גוטליב, שישוב לשחק רק בעוה כשלושה שבועות, יקבל חוזה דומה לאלו של אביחי ידין ואוראל דגני. חוזה החדש של הבלם יכלול סעיף מכירה לאירופה, אחרי גוטליב לא הצליח לממש את השאיפות שלו גם בחלון ההעברות האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי