דני גולן מונה למאמן הפועל רמת גן

דני גולן
דני גולן | אודי ציטיאט

המאמן חוזר לקדנציה נוספת בקבוצה ויהיה הרביעי שעומד על הקווים של האורדונים העונה. המבחן הראשון יהיה בשני מול בית"ר תל אביב/ רמלה. אוהדי הפועל פ"ת הפגינו הערב מול ביתו של גלנט

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)
מאמן חדש להפועל רמת גן. דני גולן מונה הערב (שבת) לתפקיד ויהיה מאמנה הרביעי מאז פתיחת העונה לאחר אריק בנאדו, פטריסיו סייג ואיציק ברוך שחוזר לקבוצת הנוער.


גולן שהתחיל את העונה בהפועל פתח תקווה, אבל עזב בגלל בעיות כספיות' נפגש עם ראשי הפועל ר"ג וחתם עד לסיום העונה עם חוזה גם לעונה הבאה אם יצליח להשאיר את הקבוצה בליגה הלאומית.




כרגע רמת גן מדורגת במקום ה-14 בטבלה שמוביל בסיום העונה למשחקי המבחן וכבר ביום שני תשחק מול בית"ר תל אביב/רמלה. גולן אימן בעבר בין השאר בהפועל נצרת עילית, מכבי פתח תקווה, הפועל חיפה ואת העונה כאמור פתח בהפועל פתח תקווה.


בהודעה רשמית שיצאה מרמת גן נכתב: "הבעלים יהודה דולינר וההנהלה מאמינים כי דני גולן יוכל לשחזר את התקופה הטובה שלו במועדון לפני שנתיים ויצליח לחלץ את הקבוצה מאימת התחתית ולהצעידה לחוף מבטחים. הנהלת המועדון מודה לאיציק ברוך על עבודתו ועל מסירותו הרבה למועדון ובטוחה כי לצד הצלחתו הגדולה בקבוצת הנוער יחזור בעתיד להנהיג את קבוצת הבוגרים".



אוהדי הפועל פ"ת מפגינים מול ביתו של גלנט (עמותת "הכחולה")


בתוך כך, עמותת אוהדי הפעול פתח תקוה – "הכחולה", ערכה הערב מפגן מחאה בהוד השרון מול ביתו של בעלי המועדון, דורון גלנט. האוהדים שרו וקראו קריאות והניפו שלטים עם הכיתובים: "גלנט שחרר- הקבוצה לאוהדים", "הפועל של האוהדים", "זה איתנו ובלעדיך", "דורון גלנט – הביתה".


אורי בן עזרא, חבר הועד המנהל של הכחולה, אמר: "בעוד שמועדון הפועל פתח תקוה, בראשותו של גלנט, ממשיך להידרדר לתהומות חדשים מכל הבחינות, הכחולה היא האלטרנטיבה היחידה והטובה ביותר לקבלת הבעלות על המועדון, וערוכה מבחינה כספית, עם מעוף להמשך גיוס חברים חדשים, משקיעים, ספונסרים ותורמים נוספים משפטית, וכן מביאה עמה ערך מוסף בדמות אוריינטציה קהילתית-חברתית והון אנושי מגוון".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי