רפואה: הקבוצות האחרות לא מעניינות אותי, אני מאוכזב

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

למרות הגדלת הפער מהמקום השלישי ל-12 נקודות, מאמן הפועל תל אביב לא אהב את ה-0:0 מול הפועל מרמורק: "הם גררו אותנו למשחק איטי". בקבוצה מאוכזבים מהשחקנים. עגייב, ברשצקי ועידו כהן הפצועים לא ישחקו בשלישי

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה אתמול (שישי) פער של 12 נקודות מהמקום השלישי למרות 0:0 נגד הפועל מרמורק במשחק חוץ שנערך ברמלה. האדומים שהגיעו אחרי ה-0:4 הגדול על הפועל כפר סבא 0:4 שיחקו חלש ונגררו לקצב האיטי של מאמן הפועל מרמורק ניסן יחזקאל ושחקניו.

כבר במחזור אמצע השבוע ביום שלישי תארח הפועל תל אביב באצטדיון המושבה את הפועל רמת השרון במטרה לחזור ולהציג כדורגל איכותי בדרך לליגת העל. מי שלא ייכללו בסגל של קובי רפואה הם אמיר עגייב שמסתמן כי קרע את שריר הירך האחורי וייעדר כשלושה שבועות, מוטי ברשצקי שהתלונן על מתיחה ברגלו והמגן עידן כהן שפרק את כתפו.

מי שלא נכחו במשחק הם האחים איציק ושרון ניסנוב השוהים בחו"ל לרגל עסקים פרטיים. בהפועל תל אביב מאוכזבים מהיכולת של השחקנים, שאינם מפנימים את העובדה כי כל משחק הוא מבחן מקצועי עבורם לקראת העונה הבאה בליגת העל ועל כולם להעלות את הרמה בעקביות לתקופה ארוכה ולא למשחק בודד או שניים.

המאמן קובי רפואה אמר בסיום: "לא מעניין אותי מהקבוצות האחרות בליגה, אני מאוכזב מהאופן בו שיחקנו ורק הפועל תל אביב מעניינת אותי. לאחר ניצחון גדול אנחנו מועדים ולא מעלים הילוך, כי בשלב זה צריך להביא תשוקה למשחק ושינוי גישה. עשינו את הדברים לאט, הם גררו אותנו למשחק איטי ומשכו קצב ואם היינו מעבירים הילוך או שניים הדברים היו אחרים".


מוליץ. "כל המשחק היו עליו שלושה שחקנים" (דני מרון)


על פייסל מוליץ': "כל המשחק היו עליו שלושה שחקנים. הוא היה בסיום עצבני וניתן לו להירגע, מוליץ' היה בסדר גמור נגד מרמורק".

החלוץ דור חוגי הוסיף: "אולי רק הפער בנקודות שגדל מנחם אותנו. לא חגגנו אחרי הניצחון על כפר סבא ונגד הפועל מרמורק לא היינו טובים. אנחנו רוצים לנצח כל קבוצה ולקחת שלוש נקודות בכל מגרש. המשחק התפתח לא כמו שרצינו ובקושי הגענו למצבים. כיף לי להיות בהפועל תל אביב שמשחקת כדורגל התקפי כמו שהמאמן מבקש". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי