הפועל תל אביב רוצה את רומאריו פירס לעונה הבאה

פירס
פירס | מאור אלקסלסי

האדומים ממשיכים בהכנות לליגת העל ורוצים לצרף את קשר מכבי פתח תקווה ששיחק בעבר תחת רפואה. טרם נעשתה פנייה לשחקן. בקבוצה רוצים לצרף שמונה שחקנים חדשים בקיץ הקרוב

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ממשיכה בדרכה חזרה לליגת העל ואתמול (שישי) רשמה ניצחון חוץ 0:1 על הפועל נצרת עילית, שפתח פער של 14 נקודות מהמקום השלישי בו נמצאת הפועל ראשון לציון. השחקנים ישובו מחר להתאמן לקראת המשחק הבא בעוד שבועיים נגד הפועל רמת גן ויזכו לקראת סוף השבוע במספר ימי מנוחה.

אתמול נכחו באצטדיון בעלי המועדון שעדיין ממתינים לעלייה הרשמית לליגת העל כדי לפתוח בהכנות לעונה הבאה ולהעמיד קבוצה איכותית שתתמודד בחלק העליון של הטבלה. בכל מקרה, דברים נעשים במועדון "בחדרי חדרים" ותוכניות מגירה כבר מוכנות לתחילת ביצוע כשלראשי הקבוצה ולמאמן קובי רפואה ברור שמלבדם יש עוד קבוצות שרוצות את אותם שחקנים בעונה הבאה.

השם שנמצא על הכוונת של האדומים הוא קשר מכבי פתח תקווה רומאריו פירס שיסיים בקיץ את חוזהו. הברזילאי, ששיחק בהצלחה תחת רפואה כשאימן במכבי פתח תקווה, שרוצה שרוצה שימשיך בשורותיה. גם מכבי נתניה מגלה בו עניין גדול. יצוין כי לא הייתה פנייה מעשית לפירס.

בהפועל תל אביב מודעים לדיבורים סביב המועדון והאוהדים על הצורך בחיזוק לקראת העונה הבאה והחובה לצרף לפחות שמונה שחקנים חדשים, ישראלים וזרים, ברורה לארבעת בעלי המועדון שיקבלו בקיץ את רועי זיקרי ואמורים להציע חוזה חדש לחלוץ פייסל מוליץ'.

 

רפואה. יתאחד עם שחקנו ממכבי פ"ת? (דני מרון)

 

אתמול לא שיחקו הפצועים עידן כהן, אמיר עגייב  ומוטי ברשצקי שאמור לשוב לשחק נגד קבוצתו לשעבר הפועל רמת גן. אתמול בסיום המשחק נכנס אוהד הפועל תל אביב מהצפון לחדר ההלבשה ופינק את השחקנים בבקלאווה טעימה.

המאמן קובי רפואה אמר לאחר המשחק: "שיחקנו על מגרש כדורגל שהוא קטסטרופה להיות עליו, מלא בורות שאי אפשר לשחק כדורגל יפה וידענו שלמרות שמבחוץ הוא נראה נאה, חובה לשחק על כדורים ארוכים והיו לנו המון הזדמנויות להבקיע ולנצח בתוצאה גבוהה יותר. אנחנו לוקחים מהמשחק את הניצחון ואת הגדלת פער הנקודות מהמקום השלישי. חוזרים לאימונים ונמתין למשחק באצטדיון המושבה נגד הפועל רמת גן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי