הפסד רביעי ברציפות להפועל כפר סבא, 2:0 להפועל מרמורק

שחקני הפועל כפר סבא בסיום
שחקני הפועל כפר סבא בסיום | אודי ציטיאט

פדרו גלבאן כיכב עם שני בישולים, חיים שאבו נכנע בבכורה שלו על הקווים במועדון של יצחק שום שהולך ומידרדר. קטמון נעצרה עם 0:0 ברמת השרון, בני לוד לא התקשתה ב-1:3 על מכבי הרצליה

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני), ובמוקד הפסדה הרביעי ברציפות של הפועל כפר סבא, 2:0 להפועל מרמורק במשחקו הראשון של המאמן חיים שאבו, שהחליף רק ביום חמישי האחרון את ריימונדס ז'וטאוטאס שהגיע במקומו של מסאי דגו.

עוד הערב במשחקי המחזור, בני לוד הביסה בביתה 1:3 את מכבי הרצליה ואילו הפועל רמת השרון, עם אורן רותם על הקווים, הצליחה לעצור את המומנטום של הפועל קטמון וסחטה 0:0 ונקודה יקרה בקרבות התחתית.

הפועל מרמורק – הפועל כפר סבא 0:2
ההתרסקות הירוקה נמשכת. הפסד רביעי ברציפות וניצחון אחד בלבד בעשרת המחזורים האחרונים מרחיק עד מאוד את יצחק שום ושחקניו מליגת העל, מטרה שנראתה הייתה בהישג יד עד לא מזמן. הפועל כפר סבא הושפלה על ידי מרמורק, קבוצת התחתית שאחרי שני משחקים רצופים שבה למסלול הניצחונות ופתחה פער של ארבע נקודות מהפועל רמת גן ומהפועל רמת השרון שמדורגות במקומות ה-13 וה-14 בהתאמה עם 34 נקודות כל אחת.

פדרו גלבאן, שעזב את הפועל תל אביב בינואר, היה גיבור המשחק. זה החל בדקה ה-25 כשניצל טעות בהגנת האורחים ובישל לניראל מחפוד והמשיך בבישול נוסף של הארגנטינאי בדקה ה-50 לרן רובין – שני בישולים שעבור מרמורק שווים שלוש נקודות יקרות וקפיצה למקום ה-11. כפר סבא נותרה במקום השמיני עם 41 נקודות, עדיין רק במרחק שש נקודות מהמקום השני בו ניצבת הפועל חדרה.


אייל גולן. בעלי הפועל מרמורק צפה מקרוב בניצחון (דני מרון)


הפועל רמת השרון – הפועל קטמון 0:0

הפועל קטמון הייתה מטפסת למקום השלישי אם הייתה מנצחת, אבל המעידה ברמת השרון משאירה אותה במקום הרביעי עם 44 נקודות, מרחק שלוש מהפועל חדרה ונקודה מהפועל ראשון לציון השלישית. אחרי שני ניצחונות רצופים, קטמון נעצרה מול קבוצתו החדשה של המאמן נועם שוהם, שצפה במשחק מהיציע לאור העובדה שמונה רק הערב וראה כיצד אורן רותם, שחקן עבר נוסף של מכבי תל אביב ומאמן קבוצת הנוער של רמת השרון כיום שהחליף את חיים שאבו זמנית, משווה את מאזנה לזה של הפועל רמת גן – לשתיהן 34 נקודות, אך לאורדונים הפרש שערים עדיף.

בני לוד – מכבי הרצליה 1:3
דייגו סליס כבש כבר בדקה ה-11, אנס דאבור שנמצא במומנטום נהדר הכפיל את היתרון המקומי בדקה ה-36 וחן ראובן בדקה ה-58 קבע 0:3 ושיפר את רצף המשחקים של בני לוד לשישה ללא הפסד, בסך הכל הפסידה פעם אחת בעשרת המחזורים האחרונים ובהם ניצחה שישה. איברהים ספורי הצליח רק לצמק בדקה ה-79 וקבע את תוצאת המשחק. לוד כבר במקום העשירי עם 38 נקודות בזכות ניצחונה העשירי, לעומת זאת מכבי הרצליה נותרה לפני אחרונה עם 22 נקודות, מתקרבת לעבר ירידה לליגה א' לאור הועבדה שנשמר פער דו ספרתי מחוף מבטחים. אחרי ה-2:2 המפתיע מול ראשון לציון במחזור שעבר, עופר טלקר ושחקניו משחק שמיני ברצף ללא ניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי