ציון דרך: נס ציונה העפילה לליגה הלאומית באופן רשמי

סקציה נס ציונה משחק העלייה
סקציה נס ציונה משחק העלייה | דני מרון

לאחר שהביסה 1:3 הערב את מכבי יבנה לעיני 700 צופים, עלתה הקבוצה באופן רשמי לליגה הלאומית חמש שנים אחרי שירדה. המאמן עופר טסלפפה: "עונה אדירה". הכל על הלהיט של ליגה א' דרום

(גודל טקסט)

 זה היה ברור בערך מהמחזור השמיני והיום זה נקבע סופית: סקציה נס ציונה הבטיחה את ראשות הטבלה והעפילה מליגה א' דרום לליגה הלאומית, ארבעה מחזורים לסיום העונה וכל זה לאחר ניצחון 1:3 במשחק העונה על מכבי יבנה המדורגת שנייה, לעיני 700 צופים. סהר לוי כבש צמד, יוסי אסייג הוסיף אחד משלו, שרון גורמזנו צימק ותומר בן חיים הורחק אצל יבנה.

אין תיאור אחר למה שהכתומים עשו בעונה הזאת לליגה חוץ מאשר דריסה ב-150 קמ"ש. הם פתחו את העונה עם תשעה נצחונות רצופים והפסידו לראשונה רק במחזור ה-16. לכל אורך העונה לא ספגה הקבוצה יותר מהפסד אחד ברציפות ולמרות שתי מעידות ביתיות יש לקבוצה 22 נצחונות מ-26 משחקים ורק 14 שערי חובה.

סהר לוי חוגג. אחד מהגורמים המרכזיים לעלייה (דני מרון)
סהר לוי חוגג. אחד מהגורמים המרכזיים לעלייה (דני מרון)


במקביל, סקציה נס ציונה עשתה קמפיין יפה בגביע המדינה ונעצרה רק בשמינית הגמר מול הפועל רעננה ולאחר שהדיחה את מכבי הרצליה ובני סכנין שנמצאות בליגות מעליה. שש פעמים כבשה הקבוצה רביעיות בליגה ועוד שתי חמישיות והיא כמובן הקבוצה הפורייה ביותר עם 66 שערים. שני מצטייני העונה הם יוסי אסייג הוותיק שכבש 25 שערים והקפטן סהר לוי שכבש 11 וניווט את הקבוצה לכל אורך הדרך.

שחקן העבר של נס ציונה יעקב שחר. סוף סוף הוא רואה קצת נחת (דני מרון)
שחקן העבר של נס ציונה יעקב שחר. סוף סוף הוא רואה קצת נחת (דני מרון)

מאמן נס ציונה, עופר טסלפפה, אמר לאחר המשחק: "וואו עונה אדירה. מגיע קרדיט ענק לכל הצוות שכולל את אייל ברוך, עדי טוויטו ורועי גולדמן. קרדיט מגיע גם לראשי הקבוצה אלי כהן ורונן זייגרמן. המון מחמאות לכל השחקנים וכמובן לקהל הנפלא שלנו שדחף אותנו כל העונה". גם בלם הקבוצה אסף חקאק התרגש: "אני בעננים. כל העונה הרגשנו שאנחנו קבוצה טובה והביחד שלנו היה הסוד לאורך כל העונה".

שחקני נס ציונה חוגגים כמיטב המסורת (דני מרון)
שחקני נס ציונה חוגגים כמיטב המסורת (דני מרון)

עופר טסלפפה על הכתפיים של יוסי אסייג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי