בשבוע הבא: פגישה בין ראשי הפועל ת"א לקובי רפואה

מוטי ברשצקי עם פייסל מוליץ'
מוטי ברשצקי עם פייסל מוליץ' | אודי ציטיאט

בעלי המועדון ישוחחו עם המאמן על התוכניות המקצועיות, התקציב עשוי לקבוע גם את עתידו. מוטי ברשצקי אחרי ה-1:2 על הפועל פ"ת: "מחכה לדרבי התל אביבי. מקווה שאני ומוליץ' נמשיך לבשל אחד לשני גם בליגת העל"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב אינה עוצרת בדרך חזרה לליגת העל. אתמול ניצחון 1:2 צנוע על הפועל פ"ת, אך במחזור הבא הפליאוף העליון מתחיל במשחק באצטדיון המושבה נגד מכבי אחי נצרת וניצחון בו עשוי להשיב אותה רשמית בחזרה לליגה הבכירה (יום שני, 16.4 בשעה 19:00).

כבר בשבוע הבא מתוכננת פגישה בין הבעלים למאמן קובי רפואה, שאמור להגיש את התוכניות המקצועיות שהכין בנושא הרצון לראות בעונה הבאה את הפועל תל אביב תוקעת יתד בחלק העליון של ליגת העל. בהפועל תל אביב יציגו לקובי רפואה את התקציב הכספי לעונה הבאה, תקציב שיהיה הבסיס להמשך המו"מ על חוזהו. שכפי שפורסם בספורט1, מענק העלייה של המאמן לליגת העל הוא 130 אלף שקלים.

הקפטן אביחי ידין בהחלטת מערכת נותר שוב 90 דקות על הספסל ולא שותף. ידין היה מהראשונים שעזב את חדר ההלבשה והפנה את השואלים על עתידו אל סוכנו גלעד קצב. בהפועל תל אביב דורשים מהקפטן לחתום כתנאי להמשך דרכו על חוזה מקוצץ לשנתיים ואינם מוכנים לחוזה המוערך ב-1.2 מיליון שקלים. בקרוב תתקבל ההחלטה גם על המשך דרכו של הבלם אדי גוטליב, בפגישה שתתקיים על חוזה חדש וארוך טווח. גוטליב עדיין מבקש להגשים את השאיפה שלו לשחק באירופה. אגב, גוטליב עלה אתמול לשחק עם חום גבוה ולא היה מוכן לוותר על המשחק.

בסיום אמר המאמן קובי רפואה: "אני מאמין שגוטליב והפועל תל אביב יסתדרו והוא ימשיך. גוטליב הוא נכס וכל עוד אני במועדון הוא יהיה כאן, הוא בלם אדיר וקשה עם חלק מהקהל ששורק לו בוז. בנושא אביחי ידין שאני מאוד אוהב אותו, יש שיחות עם המועדון ונראה איך זה יתפתח. השוער דודי אלון עשה טעות אחת שבטח לא ישן בגללה בלילה. הוא שוער מצוין וזה קורה, היה לו משחק טוב".


רפואה. התייחס למצבם של גוטליב וידין (אודי ציטיאט)

על התפרצות השמחה בסיום המשחק אמר המאמן: "יש סוג של משחקים שהאווירה מכניסה לטרוף וזה מה שקרה בסיום. נמשיך לשחק במחויבות עד סיום העונה". הקשר מוטי ברשצקי הוסיף: "אנחנו עדיין לא חוגגים וכשיגיע הזמן לפתוח את בקבוקי השמפניה נעשה זאת. אני נהנה לשתף פעולה עם פייסל מוליץ', הוא חלוץ גבוה, ששומר כדור מעולה ומרתק אליו את הגנת היריב. פעם אני מבשל לו גול ופעם הוא לי ואני מקווה שנמשיך כך גם בשנה הבאה".

ברשצקי החתום על חוזה לעוד שלוש שנים בהפועל תל אביב חולם על ליגת העל: "המשחק שאני הכי חולם עליו הוא כמובן הדרבי נגד מכבי תל אביב. יש עוד משחקים שיהיו מרגשים נגד בית"ר ירושלים ומכבי חיפה ואני מקווה שהמאמן קובי רפואה יישאר במועדון".


ברשצקי ומוליץ'. הצמד הכי לוהט בליגה הלאומית (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי