בדרך לליגה א'? הפסד שביעי רצוף להפועל כפר סבא

יצחק שום
יצחק שום | אודי ציטיאט

הירוקים של שום נוצחו 1:0 בביתם על ידי הרצליה. נשר הדהימה עם 0:1 בחוץ על מרמורק וסיבכה אותה, לוד גברה על הפועל פ"ת 0:2 ור"ג השפילה את רמת השרון עם 0:4 בגרונדמן

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בליגה הלאומית שהוא המחזור הראשון בפלייאוף יצא לדרך (שישי) עם חמישה משחקים, אחד בחלק העליון של הטבלה בו אירחה הפועל קטמון את הפועל נצרת עילית. המשחק הסתיים ב-1:1. עוד ארבעה משחקים נערכו במסגרת הפלייאוף התחתון, כאשר במוקד המשחק שבו אירחה הפועל כפר סבא את מכבי הרצליה. שחקניו של חיים שאבו רשמו הפסד שביעי רצוף עם ה-0:1 לזכות עופר טלקר ושחקניו.

בני לוד אירחה את הפועל פתח תקווה, וסיבכה אותה בתחתית כשגברה עליה 0:2. הפועל מרמורק אירחה את עירוני נשר שכבר ירדה לליגה א' וספגה הפסד 1:0 מפתיע שסיבך גם אותה בתחתית. רמת השרון הובסה בביתה 4:0 על ידי הפועל רמת גן. 

הפועל קטמון – הפועל נצרת עילית 1:1
שתי קבוצות הצמרת הגיעו למשחק כשהן עדין חולמות על המקום השני, המבטיח בסוף העונה כרטיס לליגת העל. בדקה ה-50 עלו האורחים ליתרון 0:1: גיא דיין הגביה כדור קרן משמאל, חוליו סזאר עלה גבוה מעל כולם ונגח מדויק לרשת.בדקה 57, קטמון השוותה ל-1:1 אחרי שעדי קונסטנטינוס קיבל כדור על סף הרחבה ובעט חזק פנימה.

הפועל כפר סבא – מכבי הרצליה 1:0
חלמה על עלייה לליגת העל? הפועל כפר סבא עם הפסד שביעי רצוף, הרביעי מאז מונה חיים שאבו למאמנה, מתקרבת למקום המסוכן שעלול להוביל אותה לליגה השלישית. בדקה ה-80, מכבי הרצליה עלתה ליתרון מפתיע והממה את יושבי היציעים בלויטה. רז שטיין הגביה כדור חופשי, אליאור משלי המחליף בעט בחצי גובה לרשת. אם לא די בכך, בדקה ה-90 נותרה כפר סבא בעשרה שחקנים. דרווידאס שרנאס הורחק בצהוב שני אחרי דין ודברים עם השופט זיו אדלר. 


חיים שאבו. עוד כשלון (עדי אבישי)

הפועל רמת השרון – הפועל רמת גן 4:0
האורחים מרמת גן הביסו את המארחת בקרב התחתית החשוב. רמת השרון הסתבכה בתחתית. בדקה ה-30, הפועל ר"ג עלתה ליתרון ראשון: ליאור לוי פרץ מימין העביר כדור נהדר לראשו של אור ברוך, שהמשיך בנגיחה לרשת.בדקה ה-38, הפועל ר"ג כבר ביתרון 0:2: אושר אבו נגח פנימה מתוך הרחבה, השופט קובי לחם הכהן פסל את השער בטענת נבדל, אך אחרי התייעצות עם הקוון החליט לאשר את השער.בדקה 70, ר"ג ביתרון 0:3: צליל חתוכה רשם הצלה גדולה, הכדור החוזר הגיע אל תומר ששונקר שעבר את השוער המארח ובעט פנימה. חלפו עוד ארבע דקות ובדקה 74, יתרון האורחת כבר 0:4 כשעופרי ארד המשיך את החגיגה האדומה בגרונדמן. 

בני לוד – הפועל פתח תקווה 0:2
לוד שבמקום התשיעי, מוליכה את הפלייאוף התחתון בביטחה. היא עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-55 אחרי שאמיר אבו ניל מסר לדייגו סליס ברחבה, החלוץ בעט לפינת השער ופנימה.בדקה ה-67, 0:2 למארחת. אנס דאבור ניצל רפיון בהגנת האורחים ובעט מתוך הרחבה לרשת. הפועל פתח תקווה של דרור קשטן, עמוק בקלחת התחתית, מתחת לקו האדום.


תומר קשטן. מתחת לקו האדום (האתר הרשמי של הפועל פ"ת)

הפועל מרמורק – עירוני נשר 1:0
הקבוצה שירדה זה מכבר לליגה השלישית התארחה בלי יומרות אצל הרחובותים הצמאים לנקודות והדהימו עם ניצחון חוץ דחוק. בדקה ה-61, בראיין ג'ונס קיבל כדור עומק נהדר ובבעיטה מדויקת לפינת השער העלה את קבוצתו ליתרון מפתיע, 0:1. לפתע מוצאת עצמה מרמורק קרובה אל הקו האדום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי