ניצחונות למרמורק ולהפועל פ"ת, הפסד שמיני רצוף לכפר סבא

יצחק שום
יצחק שום | אודי ציטיאט

רותח בליגה הלאומית: גלבאן סידר 0:1 יקר על הפועל רמת גן השוקעת, שלושער למיכאילוביץ' ב-0:3 על נשר, קבוצתו של שום מתרסקת. מכבי הרצליה גברה על רמת השרון 0:2, עפולה השיגה 0:2 אצל אחי נצרת

(גודל טקסט)
המחזור ה-32 בליגה הלאומית והשני במסגרת הפלייאוף יצא לדרך הערב (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל עפולה הביסה את אחי נצרת 0:3 בחוץ במשחק היחיד שנערך בפלייאוף העליון. בתחתית, ניצחונות חשובים להפועל פתח תקווה, הפועל מרמורק ומכבי הרצליה. הפעל כפר סבא רשמה הפסד שמיני ברציפות וגם היא שקועה עמוק במאבקי הירידה.


אחי נצרת – הפועל עפולה 3:0

אף אחת מהקבוצות בפלייאוף העליון לא ויתרה על הכרטיס הנוסף לליגת העל, והפועל עפולה הוכיחה את זה עם ניצחון חוץ מרשים על אחי נצרת. דודו טוויטו כבש ראשון בדקה ה-35 ואליאור סיידר הכפיל במחצית השנייה (56) ועומר צלישר חתם בתוספת הזמן כדי לתת לאורחת ניצחון שני ברציפות ולהעלות אותה למקום הרביעי, מרחק שש נקודות בלבד מהפועל חדרה.


הפועל בני לוד – הפועל כפר סבא 1:2

התוצאה הזאת לא מפתיעה אף אחד. מצד אחד בני לוד, עם תשעה משחקים ברציפות ללא הפסד, שמצאה את עצמה מחוץ לפלייאוף העליון רק ברגע האחרון של העונה הסדירה, ובצד השני הפועל כפר סבא המתדרדרת שזהו ההפסד השמיני שלה ברצף. שני שערים מהירים של דייגו סליס (28) ובן גרבלי (30) סגרו את הסיפור בקלות במשחק שהדבר המעניין ביותר בו היה העיכוב של רבע שעה בפתיחת המחצית השנייה בשל עניינים טכניים. עוז פרץ צימק בדקה ה-75 אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי וכפר סבא ירדה מנוצחת, שוב, כשאם לא תתעורר בקרוב הקבוצה שהובילה את הליגה בתחילת העונה יכולה למצוא את עצמה נלחמת על חייה נגד הירידה במחזורי הסיום.


הפועל פתח תקווה – עירוני נשר 0:3

עירוני נשר כבר קיוותה שהניצחון על מרמורק בשבוע שעבר שינה משהו, אבל הביקור במושבה הפך לעוד משחק שהקבוצה, שכבר איבדה סיכוי להישאר בליגה, תרצה לשכוח. ברנקו מיכאילוביץ' חגג שלושער (16, 78, 85) ונתנן לפתח תקווה ניצחון ראשון לאחר חמישה משחקים. נשר יכולה כבר ללכת לים ולהתכונן לעונה הבאה בליגה א'.


הפועל רמת גן – הפועל מרמורק 1:0

מרמורק הסתפקה בשער בודד של פדרו גלבאן דקה לפני סיום המחצית הראשונה כדי להשיג ניצחון חוץ חשוב ולהוריד את הפועל רמת גן מתחת לקו האדום. מיד בסיום המשחק פרצה קטטה סביב שני המאמנים דני גולן וניסן יחזקאל, שנרגעו רק לאחר מילות הרגעה מצד שחקני שתי הקבוצות.


מכבי הרצליה – עירוני רמת השרון 0:2

ניצחון גדול להרצליה, שניצלה את ההפסד של רמת גן כדי לצמצם את הפער בינה לבין ההיחלצות לשבע נקודות בלבד. המארחים נעזרו בשער עצמי של גל מאיו בדקה ה-59 כדי לצבור מומנטום ולא לתת לרמת השרון להתקרב לשער, ובדקה ה-88 בר ירוחם חתם את הניצחון עם שער נהדר וחשוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי