גוטליב נגח בגומה, 1:1 בין הפועל ת"א לחדרה. ראשל"צ שלישית

אדי גוטליב מתעמת עם שחקני חדרה
אדי גוטליב מתעמת עם שחקני חדרה | אודי ציטיאט

הקבוצה של ניסו אביטן סיימה ב-1:1 מול העולה הטרייה למרות הרחקתו של הבלם שאיבד את העשתונות. הקבוצה של ברקוביץ' ניצחה 1:2 בנצרת עילית ושיפרה עמדות במאבק העלייה. קטמון חטפה 3:0 מבית"ר ת"א רמלה

(גודל טקסט)

אחרי שהפועל תל אביב הבטיחה את חזרתה לליגת העל, המאבקים בפלייאוף העליון בליגה הלאומית מתרכזים בזהות העולה השנייה. שלושה משחקים נערכו הערב (שני) במסגרת הפלייאוף מחזור ה-32.

הפועל תל אביב – הפועל חדרה 1:1
הפועל חדרה רוצה לחזור לליגת העל אחרי 39 שנים ועל פניו יריבה שכבר אין לה על מה לשחק זה משחק בהזמנה. בדקה ה-44 הקבוצה של ניסו אביטן באמת הייתה נראית בדרך להשגת המטרה כשהובילה בשערים (גיא כהן, 44) ובשחקנים (בשל הרחקתו של אדי גוטליב לאחר נגיחה מאסי גומה, 32). אבל כנראה שהאדומים באמת רמה אחת מעל הליגה. גם הרכב משולב בצעירים של קובי רפואה הצליח לחזור למשחק בדקה ה-64 כשאמיר עגייב בישל לפייסל מוליץ' את שערו השביעי העונה בליגה.

בית"ר ת"א רמלה – הפועל קטמון 0:3
הפועל קטמון חלמה לצמק את הפער מהמקום המוביל לליגת העל לשתי נקודות. במקום זאת היא חטפה שלוש פעמים מהקבוצה של זיו אריה וירדה למקום הרביעי בטבלה. גיא בדש פתח (13), יוג'ין אנסה הכפיל (76) וסוהיל ארמלי חתם בדקה ה-81 וסידר למארחת ניצחון ביתי על קבוצת האוהדים לראשונה מאז נובמבר 2015.

הפועל נצרת עילית – הפועל ראשון לציון 2:1
זה כנראה מאוחר מדי, אבל הקבוצה של איל ברקוביץ' הצליחה להשיג ניצחון שני בתשעת המחזורים האחרונים בזכות שערים של ג'ורג' אמסיס (27) ועומרי שקל (49, בפנדל). המארחת רק הצליחה לצמק בתוספת הזמן. הניצחון השלישי ברציפות בנצרת עילית העלה את הכתומים למקום השלישי, ארבע נקודות פחות מחדרה כשנותרו חמישה מחזורים בלבד לסיום העונה.

גיא כהן. חגג מוקדם (אודי ציטיאט)
גיא כהן. חגג מוקדם (אודי ציטיאט) 

מוליץ' חוגג את השוויון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי