קובי רפואה: צריך לתת את ההזדמנות לשחקנים הצעירים

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

הפועל תל אביב ממשיכה במשחקי הפרידה מהלאומית ואתמול סיימה ב-1:1 עם הפועל חדרה. המאמן מבין מה המטרה האחרונה של קבוצתו העונה: "אני יודע מה זה נוער כי באתי משם, כולם יקבלו דקות"

(גודל טקסט)

 הפועל תל אביב ממשיכה במשחקי הפרידה שלה מהליגה הלאומית ואתמול סיימה בתיקו 1:1 נגד הפועל חדרה, שתי הקבוצות עשויות להיפגש בעונה הבאה בליגת העל.

אתמול ישב על ספסל המחליפים של הפועל תל אביב אופק בלס מקבוצת הנוער וביציע הכבוד ישבו אבא יוסי בלס, שחקן עבר בהפועל תל אביב, והסבא דוד (סלים) קרמו שחקן עבר נוסף של האדומים שהחלום שלו הוא "לראות את אופק מבקיע גול בבוגרים".

בקבוצה החליטו כי עד סיום העונה ישותפו במשחקים שחקנים מקבוצת הנוער ואתמול ראינו בכורה בהרכב הפותח לעמית מלכה שהתאכזב להיות מוחלף כבר במחצית הראשונה, לאחר ההרחקה של אדי גוטליב בכרטיס אדום. עמית הוא האח הצעיר של כישרון גדול אחר, שון מלכה, שהאדומים שיחררו לפני מספר שנים.

הפועל תל אביב חוגגת את השער של מוליץ'. משחקי הפרידה מהלאומית (אודי ציטיאט)
הפועל תל אביב חוגגת את השער של מוליץ'. משחקי הפרידה מהלאומית (אודי ציטיאט)

קובי רפואה אמר בסיום המשחק: "צריך לתת הזדמנות לשחקנים הצעירים ואני יודע מה זה נוער כי באתי משם. כולם יקבלו את ההזדמנויות שלהם וכל הכישרונות יהיו במשחקים הבאים".

בהפועל תל אביב כבר מכינים תוכניות לרכש לקראת ליגת העל ולקראת סיום העונה אמורים גם להיכנס למו"מ עם המועמדים. "כל שחקן שאותו נביא לליגת העל יהיה אמור להבין לאיזה מועדון ענק הוא בא. הם יבדקו בכל כיוון ונקווה שלא נטעה בעיקר במחויבות להפועל תל אביב. אני עובד לילות כימים כדי שיגיע רכש נכון לליגת העל", הוסיף המאמן.

הבלם אדי גוטליב יועמד בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל על פי דו"ח של השופט יגאל פריד בשל נגיחה לפניו של שחקן הפועל חדרה אסי גומה. גוטליב אמור להיות מורחק לפחות משלושה משחקים. בהפועל תל אביב אמרו כי גוטליב עשה טעות ומעשה לא ספורטיבי אבל אי אפשר להעלות אותו לגרדום.

אדי גוטליב. עשוי להיות מורחק לשלושה משחקים (אודי ציטיאט)
אדי גוטליב. עשוי להיות מורחק לשלושה משחקים (אודי ציטיאט)

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן אמר בסיום: "בתחילת העונה אף אחד בעיר ובמועדון לא חלם שנהיה מועמדים להעפיל לליגת העל. זה חלום לעלות עם הפועל חדרה. עשינו הערכת מצב של ראשי המועדון וראש העיר וכולם החליטו שנעשה זאת בכול הכוח. אנחנו ספורטאים ויש לנו רוח גבית לעלות לליגת העל. אנחנו עסוקים רק בעצמנו וכבר ביום חמישי מחכה משחק לא קל נגד אח"י נצרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי