הפועל כפר סבא הפסידה 2:0 לפ"ת וירדה מתחת לקו האדום

הפועל כפר סבא מתקרבת בצעדי ענק לליגה א'
הפועל כפר סבא מתקרבת בצעדי ענק לליגה א' | אודי ציטיאט

איצרין כבש בלויטה וגם הורחק, מיכאילוביץ' הכפיל בדקה ה-90 המלאבסים הורידו את קבוצתו של שאבו למקום המוביל למשחקי המבחן. מרמורק גברה 0:1 על הרצליה, רמה"ש ניצחה 1:3 את לוד והפועל ר"ג לא התקשתה בנשר

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בפלייאוף התחתון בליגה הלאומית הסתיים הערב והבשורה הגדולה הפסדה התשיעי ברציפות של הפועל כפר סבא, שהולכת ומתקרבת בצעדי ענק לירידת ליגה והערב ירדה אל מתחת לקו האדום בעקבות הפסד להפועל פתח תקווה. עוד היום, הפועל רמת השרון השיגה 1:3 קריטי על בני לוד, הפועל מרמורק ניצחה 0:1 את מכבי הרצליה והשיגה נקודות יקרות וגם הפועל רמת גן לא הסתבכה וניצחה 0:2 את עירוני נשר, ניצחון שהעלה אותה מעל לקו האדום והוריד לשם את הפועל כפר סבא.

הפועל כפר סבא – הפועל פתח תקווה 2:0
אחרי שמונה הפסדים רצופים, הירוקים בהדרכת חיים שאבו קיוו ללקט לפחות נקודה ראשונה מאז סוף פברואר, כמעט חודשיים, אבל בדקה ה-63 חיים איצרין כבש מתוך הרחבה, ברנקו מיכאילוביץ' בדקה ה-90 רץ חצי מגרש לבדו והרשית ואלו העניקו שלוש נקודות יקרות שהותירו את המלאבסים מעל לקו האדום והורידו לשם את הפועל כפר סבא, מי שהוליכה את הליגה שבועות רבים בפתיחת העונה. בדקה ה-74 הורחק הכובש חיים איצרין, שמנע מצב הבקעה ודאי מהמקומיים.

תומר קשטן ושחקניו ניצחו גם בנשר במחזור שעבר ובזכות הניצחון, לאור התוצאות האחרות הערב, הצליחו להימנע מירידה אל מתחת לקו האדום כשלזכותם 43 נקודות אחרי 33 משחקים, ניקוד זהה להפועל רמת השרון ומרחק שתי נקודות מהפועל רמת גן שניצחה הערב ונמצאת במקום המוביל למשחקי המבחן. לעומת זאת, הפועל כפר סבא ממשיכה בצניחה החופשית והיא עם 41 נקודות, כך שהיא זו שיורדת אל מתחת לקו לראשונה העונה. 


חיים איצרין. כבש וגם הורחק בלויטה (אודי ציטיאט)

הפועל מרמורק – מכבי הרצליה 0:1
שש נקודות רצופות צברה מרמורק בשני המחזורים האחרונים והיא כבר עם 44 נקודות, במקום השני בפלייאוף התחתון ובמרחק שלוש נקודות מכפ"ס שמתחת לקו. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-57, אז פדרן גלבאן הגיע ראשון לכדור שהדף בר מנקר וכבש. מכבי הרצליה, לעומת זאת, נותרה במקום הלפני אחרון עם 31 נקודות במאזנה, מתקרבת בצעדי ענק לירידה רשמית לליגה א' בצוותא עם עירוני נשר.


הפועל רמת השרון – בני לוד 1:3

מוליכת הפלייאוף התחתון, בני לוד, נראתה נינוחה לאור העובדה שלזכותה פער שניתן לקרוא לו מבטיח לאור הצפיפות בתחתית, שבע נקודות מהקו האדום, ושילמה ביוקר ברמת השרון עם הפסד ראשון אחרי 10 משחקים. רמת השרון, להבדיל, עצרה רצף של שני הפסדים (בהם גם לא כבשה) והיא עם 43 נקודות, שתיים הפרש מכפר סבא. בדקה ה-37 בן בן יאיר היה הראשון שמצא את הרשת, בדקה ה-54 פאדי זידאן החמיץ פנדל, אבל כבש מהכדור החוזר והאורחת רק צימקה בדקה ה-88 משער של חן ראובן. בתוספת הזמן רמת השרון נעצה את המסמר האחרון וניצחה 1:3 מרגלי איומי סאנדי.

עירוני נשר – הפועל רמת גן 2:0
נועלת הטבלה, מי שכבר נשרה לליגה א', נכנעה לשערים מוקדמים של האורדונים – שטיפסו אל מעל לקו האדום בזכות ניצחון חוץ שני ברציפות בליגה. אור ברוך כבש בדקה ה-12 מהנקודה הלבנה, מוחמד אבו פאני הכפיל את היתרון בדקה ה-31 מבישול של שרון זיסו ושחקניו של דני גולן כעת עם 41 נקודות, עקפו את הפועל כפר סבא בשל הפרש שערים עדיף וברחו מהמקום המוביל למשחקי המבחן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי