בדרך לים: 0:1 לאחי נצרת בדרבי, 1:5 לבית"ר ת"א/רמלה

אחי נצרת חוגגת
אחי נצרת חוגגת | ערן לוף

שני משחקים לפרוטוקול בפלייאוף העליון בלאומית (מחזור 34): בהייה כבש מול נצרת עילית, ארמלי רשם צמד על עפולה, חדידה (בפנדל), קארצב ואנשה השלימו. נוער: מכבי חיפה הודחה בחצי גמר גביע נוער

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)

מכבי אחי נצרת ניצחה הערב (שלישי) 0:1 בדרבי את הפועל נצרת עילית, בעוד בית"ר ת"א/רמלה פירקה 1:5 את הפועל עפולה בשני משחקים לפרוטוקול בפלייאוף העליון בלאומית  שהשלימו את המחזור ה-34.

אדילסון בהייה כבש את השער היחיד בדרבי הנצרתי כבר בדקה ה-20 ובסיום הקפיץ את אחי שני שלבים במעלה הטבלה אל המקום השישי, בעוד החבורה של ירון הוכנבוים נפלה למקום השביעי. גיא חדידה (42 בפנדל) עדן קארצב (55), סוהיל ארמלי עם צמד (70 ו-83) ויוג'ין אנשה (90) השתתפו בחגיגה של בית"ר ת"א/רמלה שטיפסה למקום החמישי בטבלה עם 51 נקודות. עומר צלישר (75) עם השער למפסידה שלא הצליח אפילו לנחם.

נוער: רמת השרון הדהימה את מכבי חיפה
זאת לא העונה של הירוקים. אחרי שנשרה ממאבק האליפות בליגת העל לנוער איבדה מכבי חיפה גם את התקווה לזכות בגביע אחרי שנוצחה 3:1 מול הפועל רמת השרון. סאנדי איומי כבש צמד (15 ו-67) ואביאל חמו (81). ליאור טימוטי השווה (44) זמנית.

רמת השרון תפגוש בגמר את קריית שמונה שהביסה 0:3 את מ.ס אשדוד מצמד של איציק (הבן של שמעון) דנן בדקות 36 ו-51 ושער של סברינו גאלופילו בדקה ה-81.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי