גלבאן לא יישאר בהפועל תל אביב, רפואה יחתום על חוזה בעוד שבועיים

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | אודי ציטיאט

הקשר הארגנטינאי שלא ימשיך בהפועל מרמורק, יחפש קבוצה ביחד עם האדומים. המאמן יבטיח את עתידו במועדון אחרי ספירת העומר. בקבוצה בונים על עומר דמארי כרכש המרכזי בקיץ הקרוב

(גודל טקסט)

הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, שהיה אחד השחקנים מהמובילים להישארות של הפועל מרמורק בליגה הלאומית בזכות שערים ובישולים מכריעים, לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. יחד עם זאת, מתברר שלמרות שכרטיס השחקן שלו חוזר להפועל תל אביב מתוקף חוזהו שכולל ושכר של מעל 100 אלף דולר, גלבאן לא יצטרף בקיץ למחנה האימונים של האדומים. השחקן ימתין בתיאום עם ראשי המועדון לקבוצה חלופית בה ישחק בעונה הבאה. האדומים יעזרו לו לחפש קבוצה אחרת ויעמדו מאחוריו. במדי שתי הקבוצות כבש העונה גלבאן תשעה שערים בכל המסגרות.

המאמן קובי רפואה, שלא חתם עדיין באופן מעשי על חוזהו החדש בליגת העל, יעשה זאת לאחר ספירת העומר. ראשי הקבוצה בודקים את העלויות הכספיות של מספר מועמדים ישראלים שהגיש להם רפואה, כשהעיסוק המרכזי הוא בנושא החלוץ עומר דמארי, כפי שפורסם כאן לראשונה.

דמארי וסוכנו אמורים להיפגש עם ראשי ר.ב. לייפציג כדי להגיע להסכם לגבי התרת החוזה שיש לחלוץ לעונה הבאה הקבוצה הגרמנית, שעומד על קרוב ל-900 אלף יורו. בהפועל תל אביב הבהירו שדמארי מתוכנן להיות הרכש המרכזי כדי להחזיר את הפועל תל אביב להיות "ספינת הדגל האדומה" של הכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי