2,000 אוהדי הפועל חדרה צפויים להגיע לראשון לציון

אוהדי הפועל חדרה
אוהדי הפועל חדרה | אודי ציטיאט

הקבוצה מהשרון תעפיל לליגה הבכירה לראשונה מאז 79 אם תנצח הערב את השלישית בטבלה. המאמן ניסו אביטן: "נמצאים רגע לפני חלום", שחקן בקבוצה: "אם נחגוג עלייה זה יהיה כמו יום עצמאות שני תוך חודש"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה בדרך להיסטוריה. הקבוצה, שמדורגת במקום השני בליגה הלאומית, יכולה לעלות כבר הערב (שני) לליגת העל במידה ותנצח במשחק חוץ את הפועל ראשון לציון שנמצאת ארבע נקודות מתחתיה במקום השלישי. במידה וחדרה תעפיל לליגת העל, זו תהיה הפעם הראשונה שלה בליגה הבכירה מאז עונת 1979.

גם ברחוב החדרתי ישנה התרגשות גדולה כאשר אוהדי רבים כבר הביעו רצון להגיע ולתמוך בקבוצה. במועדון החדרתי מצפים לקהל של כאלפיים צופים ואף קיבלו אישור מהנהלת ראשון לציון שאוהדי חדרה יישבו ביציע הגדול ביותר. בנוסף, ראשי המועדון הבהירו לאוהדי הקבוצה כי משטרת ישראל תגיע בכוחות מתוגברים למשחק והאוהדים יצטרכו להימנע מזריקת חפצים למגרש וכניסה לכר הדשא במקרה של ניצחון.

גם מבחינה מקצועית ישנה התרגשות מיוחדת בקרב השחקנים שמנסים לשמור על ריכוז ודריכות לקראת המשחק. המאמן ניסו אביטן שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אנחנו נמצאים רגע לפני חלום. בואו נגיע ממוקדים ונעשה את העבודה". שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "כולנו כאן רצינו להישאר בליגה בתחילת העונה, אחר כך דיברו על מקום בפלייאוף העליון וכעת אנחנו רגע לפני עלייה לליגת העל. אם נחגוג עלייה זה יהיה כמו יום עצמאות נוסף בתוך חודש. כל העיר תהיה בשמיים".

ניסו אביטן.
ניסו אביטן. "בואו נגיע ממוקדים" (פייסבוק רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי